Sund Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Heller på å runder Super Mario Galaxy no og trenger et spill etter det. De spillene som har mest interesse er: Resident Evil 4: Wii Edition Excite Truck SSX Blur Eller er det noen spill jeg bør vente på? Mvh ES PS: kan komme med andre forslag vis du vil. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei Heller på å runder Super Mario Galaxy no og trenger et spill etter det. De spillene som har mest interesse er: Resident Evil 4: Wii Edition Excite Truck SSX Blur Eller er det noen spill jeg bør vente på? Mvh ES PS: kan komme med andre forslag vis du vil. Metroid prime 3 corruption zack & wiki (kommer 18 januar) no more heroes (kommer vel i februar) Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 PS: kan komme med andre forslag vis du vil. Mario Strikers: Charged Football. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Wii Chess kommer på fredag for de som er interessert :-) Budsjett-tittel til 299,-. Det er online også Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Excite Truck er genial! Anbefalles absolutt! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Zelda: Twilight Princess er et must! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Av de du er into anbefaler jeg RE:4 men ellers kommer Zack & Wiki til å være genialt! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 vet ikke om du er typen for et Command And Counquer spill. men her er en trailer av spillet alikavell så du kan se handlingen i spillet.(vil anbefale å sa alle videoene får å få et hint om selve handlingen om spillet, og om du bestemmer deg får å kjøpe det, hvent til oppfølgeren som kommer i mars) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 HAR DU IKKE ZELDA!? Du må kjøpe Twilight princess UKER med underholdning! Lenke til kommentar
Sund Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar. Har disse spillene btw: Zelda: Twilight Princess Mario Strikers: Charged Football Guitar Hero 3 Red Steel Mario Party 8 Super Mario Galaxy Ønsker et spill som varer litt og man må tenke litt. Zack & Wiki har jeg ikke helt sansen for. Wii Chess tror jeg ikke jeg orker å bruke penger på. Metroid prime 3 Corruption virker bra, men er d likt Halo spillene? Har blitt lei av de. Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg anbefaler Resident Evil 4 på det varmeste, du vil ikke angre! Det samme gjelder Metroid Prime 3, skjønner ikke hvordan folk kan sammenligne spillet med Halo 3 ? ;P Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Zack & Wiki bør du gi en sjanse. Vet at det barnslige designet kan skremme fanden av flatmark, men det er en spillperle av de sjeldne. No More Heroes bør du også sjekke ut når det kommer, fikk nettopp 9/10 i Edge. Av spill som allerede er ute vil jeg anbefale Excite Truck hvis du liker heseblesende urealistisk arcaderacing og Kororinpa om du har kulerullefetish. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk for svar. Har disse spillene btw: Zelda: Twilight Princess Mario Strikers: Charged Football Guitar Hero 3 Red Steel Mario Party 8 Super Mario Galaxy Ønsker et spill som varer litt og man må tenke litt. Zack & Wiki har jeg ikke helt sansen for. Wii Chess tror jeg ikke jeg orker å bruke penger på. Metroid prime 3 Corruption virker bra, men er d likt Halo spillene? Har blitt lei av de. Du, Hvordan er redsteel? Får man kombinere skytevåpen og sverd? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg holder på med Prince of Persia: Rival Swords for tiden. Det er helt OK, og til 199,- er det kanskje verdt et kjøp..? Endret 16. januar 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
virulence Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Resident Evil 4 er et bra kjøp, koster ikke skjorta heller. Excite Truck er bra, men begrenset varighet og puslete flerspillerdel. SSX Blur kjøpte jeg, men solgte igjen ikke lenge etterpå. Fikk intrykk av at det var noe tynt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Resident Evil 4 er et bra kjøp, koster ikke skjorta heller. Kan du utdype det litt? I butikkene her omkring koster det fra 499 til 549. Har sett det til 399 på nettet, men da kommer frakt i tillegg. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Heller på å runder Super Mario Galaxy no og trenger et spill etter det. De spillene som har mest interesse er: Resident Evil 4: Wii Edition Excite Truck SSX Blur Eller er det noen spill jeg bør vente på? Mvh ES PS: kan komme med andre forslag vis du vil. zack & wiki skal være bra,har aldri likt RE spilla,men kjøpte RE4 til wii,og angrer ikke,veldig bra spill. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Du, Hvordan er redsteel? Får man kombinere skytevåpen og sverd? Du kan ikke bruke sverd fritt rundt, bare i sverd kamper. Men trur jeg kjøper RE4, men må jo runde mario først. Så har litt tid til å tenke. Bare kom med flere forslag vis dere har. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selv om RE:4 er en remake er det så dødsbra at jeg faktisk kjøpte det så nå har jeg alle RE:4 versjonene bortsett fra pc versjonen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hei Heller på å runder Super Mario Galaxy no og trenger et spill etter det. De spillene som har mest interesse er: Resident Evil 4: Wii Edition Excite Truck SSX Blur Eller er det noen spill jeg bør vente på? Mvh ES PS: kan komme med andre forslag vis du vil. Wii har jo 3 utrolig gode spill. Du har to av de (Zelda og Mario), mangler bare Metroid Prime: Corruption. Spillet er ikke likt Halo, det er en god del mer intelligent, og det har puzzles som må løses osv. I tillegg skal bossene tas på en spesiell måte. Vil nesten si det er en futuristisk versjon av Zelda egentlig jeg, selv om Metroid serien er mye mørkere og mer mystisk. Zack and Wiki skal visstnok være veldig bra, men dette forutsetter at du har god tålmodighet.. Hele spillet går ut på å løse ganske så vanskelige oppgaver har jeg hørt, og du skal nok få bryne de små grå på dette. Please ikke vær så overflatisk at du ignorer dette spillet pga. grafikken! Jeg er sikker på at det er alt annet enn barnslig. SSX Blur er veldig kult. Men det er også et elsk/hat spill, pga. kontrollen. Den er veldig bra etter min mening, har aldri hatt det så gøy med et snowboard spill, men vet at mange synes den er vanskelig å sette seg inn i osv. Vil absolutt anbefale spillet, det har god levetid også vil jeg si, ettersom det byr på en god utfordring. Ville også vurdert Super Paper Mario. God humor og morsomt, men kanskje for enkelt gameplay. Minner om de eldre 2D-sidescroller Mario-spilla fra SNES dagene, men med en del twists. F.eks kan du bytte mellom 2D og 3D. Har større fokus på platform, til forskjell fra de tidligere spilla i serien som er mer rollespill. Vil også anbefale Trauma Center: Second opinion. Bare les min omtale for å se hva jeg mener om spillet. Til slutt vil jeg anbefale Scarface. Samme sjanger som GTA, men "kulere", du er jo Tony Montana! Et veldig bra spill, som har fått ufortjent mye pepper, etter min mening. Les hva jeg mener her (Jeg er litt lat, ja ) Endret 17. januar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå