Gå til innhold

allround pc til ca 3000kr (hjelp med minne)

Anbefalte innlegg

Skulle hatt meg en ny pc da den jeg har nå er en Hp pavillion med 1,4Ghz, 60Gb og 256mb ram... Etter 4år med dette makter jeg ikke mer. Trenger ikke skjerm, tastatur, høytalrere eller mus. Egentlig ikke Dvd-rom eller brenner heller, men det blir kanskje rimeligere hvis dette er med i en slags pakkeløsning uansett :hmm:

PC-en skal brukes til det meste Ola Nordmann bruker en pc til går jeg ut fra, har ingen spesielle kriterier, men selvsagt hadde det vært arti å kunne spille litt på den, men misforstå meg riktig: jeg er ikke ute etter noen hardcore gamingpc (som prisen så elegant tilsier) Kanskje greit å ha muligheten for å oppgradere skjermkortet da, hvis jeg skulle få smaken på litt nyere spill. Hadde vært ypperlig å slippe å bygge den selv, men hvis jeg får ei komplett å grei liste komponenter skal jeg da alltids klare å spikre sammen noe av det hvis det er mye å spare her.

Stort mer har jeg vel ikke å legge til, åpen for det meste ;)

Edit: Kom over denne i prisguiden og ble imponert over prisen, men hva er egentlig bakdelen her? Virker jo som en grei pc...

Mvh Haddock

Endret av Haddock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en kjempe grei pc med muligeter for spill og allt annet som skulle komme opp. Har veldig lyst på den selv jeg :hmm:. Minne passer fint det.

Edit:278kr for 2gb ram er helt latterlig billig, frakt koster nesten mer.

Endret av Fredrik.B
Lenke til kommentar

Okay, flotters :) Stussa bare litt på at hvis jeg klikker på ram'en i handlevogna i nettbutikken står den under SO DIMM, men den har akkurat samme varenr. og beskrivelse som minnet som ligger under ddr2 ram... Ah.. Redd for at det skal bli noe tull, vil bare ha PC-en så fort som mulig :p

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:699141

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...41;c:36343;r:pg

Endret av Haddock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...