Desdichado Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Først og fremst vil jeg gratulere med nye sider, flotte å se på, god funksjonalitet og ikke minst raske. Det har vært artig å følge Gamer.no gjennom mange år, dere skuffer ikke. Nok en gang, gratulerer. Så over til det jeg egentlig ville si. På sidene for de enkelte spill har man i dag følgende valg: Forside, Ny erfaring, Detaljer, Bilder, Priser og Artikler. Kunne det vært en ide og hatt Video som et alternativ også? Dersom dette fantes for gjeldene produkt vel og merke. Eks: Viking - Battle for Asgard Produktside Men for å finne video av dette spillet må jeg inn å bruke søkefunskjonen, fant det via en post på forumet. Viking - Battle for Asgard Video Er en tanke tungvint slik jeg ser det nå. Er det noe jeg har gått glipp av så opplys meg gjerne Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette er tiltenkt, og vil blir ordnet så snart vi kommer oss ned på TODO-listen hvor dette er oppført :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå