Alvorlig Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det som jeg alltid har. Nøklene og kortmappen. Pluss en femtilapp og en tier. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Høyre lomme: Fjernkontroll til forsterker Venstre lomme: Fjernkontroll til TV + Fjernkontroll til "IPTV tuneren" Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 plekter, mobil og en hundrings Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Høyre lomme: en 200 lapp og to ti kroninger Venstre lomme: Telefonen min Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Venstre: Mobilen Høyre: Lommebok, husnøkler, portåpner, bilnøkkler til 2 biler, nøkkelkort til jobb, stimorol senses og et mini sd kort.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nada, zero, niks, null, intet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Lighter, sigg, dong, penger, negleklipper, mobil, kortholder, solbriller, pusseskinn, lypsyler, en pose doc halslinser, ørepropper, nøkler, fingerløse vanter, serviett, tyggis, penn, pins og en lommekalkis. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Høyre lomme : Telefon Fjernkontroll til all strøm på rommet Venstre lomme: Kingston 8gb minnepenn Stimorol Senses watermelon sunrise Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mobil, sigg, nøkler, noen kronestykker, lange rullepapir, lommebok, snus, etui til øreproppene og iPod. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ingenting. Men for å gjøre innlegget litt spennende så hadde jeg mobilen og nøklene mine i høyre lomme for 10 minutter siden. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg tar umiddelbart på joggebukse når jeg går inn døren, så jeg har naturligvis ingenting i de. Hater å ha ting i lommene. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bukselommene: Lommebok, ca 20 nøkler der de private begrenser seg til toppen 4, privat mobil, en slunken tobakkspakke. Brystlommer: Ytterlige to mobiler, diverse papirer samt en nøkkel til en søppeldunk. Øvrige lommer, nøkkel til en lift, diverse vannkrandeler, ass.muttere, 4 skrujern, bilnøkler til arbeidsbil, skiftnøkkel, morolighter(av typen du får støt av fikk faktisk en elektriker til å gå på denne ), parkeringslapper, minst to ligtere, notisblokk, minst en penn(aner ikke hvor, men vet den er der, nok et skrujern og et par bolter. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Akuratt nå.. lommerusk :!: . Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 rester etter en ispinne, papiret til isen. Skruer, bits til drill... Har det faktisk i mange klær akkurat det samme.. Så det tyder på at jeg har skrudd en en del siste halvåret hjemme og spist is. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) vil du virkelig vite det? ok da.. støv.. og en binders Endret 8. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Et fraktbrev for mottak av fiskefôr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå