Xiffic Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ingenting, liker ikke å ha masse stæsj i lommene =) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Telefonen min og en rosa opptrekker? gah, klepto i fylla Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 En 5. generasjons iPod Video på 30GB, svart. Følte jeg måtte beskrive den veldig godt siden det var det eneste jeg hadde i lomma Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Mobil, bankkort, ungdomskort og sertifikat. Lenke til kommentar
´she´ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 luft? og kanskje litt lommerusk? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) 1 stk. lommebok, svart, som innholder: 320 kroner, fordelt påEn tohundrelapp En hundrelapp En femkroning En tikroning Fem enkroninger [*]Bankkort, DnB [*]Verdikort, Nettbuss [*]Bilde av kjæresten min <3333333 [*]Hver-sjette-kaffe-gratis-kort, Bakeriet. Kaffen etter den neste blir gratis. [*]Hver-åttende-manga-gratis-kort, Outland. Gratismanga in 4. [*]Utallige gamle bussbilletter og kvitteringer [*]Medlemskort, Akropolis [*]Kundekort, DnB [*]Bibliotekskort, Drammen Folkebibl. Nøkkelknipe, sånn ting til å ha rundt halsen (men jeg har den i lomma). Gul, med UKM-designet fra i fjor. Påhektet på denne er det nøkler til: Min ringe bolig Hengelåsen til skapet på skolen - når jeg er på skolen, hvilket jeg av åpenbare grunner ikke er på denne velsignede tiden av året. En sykkellås jeg ikke har brukt på lenge En annan sykkellås jeg ikke har brukt på psykt lenge I tillegg fant jeg i innerlomma til jakka mi en flyer som reklamerer for Arvika-festivalen 2009, som jeg beklageligvis ikke hadde anledning til å være på ( ) og, til min store overraskelse, et Nikon-linsedeksel, pinch-typen, Ø67mm ( ). Endret 27. juli 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Én lommebok og én mobil. Trenger sjelden mer enn det, foruten om nøkler. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 BankID-brikke og div. kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Krøllete twistpapir, en minnepenn og en bruskork Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) > 1.stk Flax-lodd med gevinst på 50,- > 1.stk Elvis-kortholder; innhold: Ungdomskort for Hordaland Visa Electron: Saldo: 0.00,- Kvitering for Ungdomskort Bevis for rett til øvingskjøring Endret 4. august 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ingenting, har ikke lommer på klærne mine i dag Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En gaffa lommebok med litt penger i, en mobil og nøkler Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Papir, magnet, del av en penn, hårspenne, pakke med strikk, div søppel og noen mynter. Du kan kalle meg MacGyver Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har du en binders også? Eller gaffa teip? Nei, vil nok ikke kalle deg MacGyver I lommene mine er det rusk, lommerusk faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå