bjorna Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 bukse: -mobil -Kortholder med div kort, div brukte kinobilletter og kvitteringer -tyggispakke -Swissarmy knife (type Macgyver) -Nøkler -en tier -6 kronestykker -laserpeker (kjekt i forelesninger ^^) -skolebevis + betaltsemesteravgift-ting Jakke: -Mp3 spiller -hansker -lommebok Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Etter ein rask sjekk: -Korthaldar med bankkort, studentbevis, reiseforsikring og ubrukelige kvitteringar -Lypsyl -Ein tjuings Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) brukt kinobillett tyggis papir 10 kroning Endret 7. september 2009 av camillaen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En hånd, fordi jeg er lommemannen.. Haha. Nei helt seriøst en lypsyl ^^. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kortholder inkl kort nokler skrujern jakke: gymlekser Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 mobil, nøkler og lommebok. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Bukse: mobil, mp3, lommebok med to 50 lapper, små penger og en lighter! jakke: boss, en terning, tape, postitlapper, bentol drops, tyggis, blanco, en penn og masse små penger! Edit: Fant en kniv i innerlommen på jakken =) Flaks! Endret 15. januar 2008 av Martyr Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg har klippet ut lommene, det er mye mer praktisk når de små barna skal hjelpe meg og lete etter nøklene mine Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Der kom den ja =S Lomme mannen er virkelig morsom.. neste gang noen tvinger deg til å suge noen skal jeg huske å le Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Bukselommene: - Doc halslinser. - Mobil. - lummebok. - Skolekort. - Nøkler. - Femten spenn i kronestykker. - En melding til skolen som forklarer hvorfor jeg har vært vekk de siste dagene. Jakkelommene: - Et sett herpa ørepropper til Sony Ericsson tlf. - Diverse skruer og muttere. - En tom Capri-sonne drikke. - Tom plastpose. - Masse smelta tyrkiskpepper sukkertøy klissa nede i bunnen av den ene lomma. Ganske mye forskjellig kort sagt. Endret 15. januar 2008 av marius90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 - Nøkler til huset og bensinsjappa, - Ei falsk Dior-lommebok full av småpenger og kondomer ^^ - Skolebevis - Mobil Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mp3 spilleren og Mobilen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 As we speak har jeg mobilen min i den ene lommen og bilnøkkler+jobbnøkkel i den andre! Pleier også å ha iPoden i lomma mi, men ikke nå! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Blyant Doc Penger Mobil En eller annen prøve Nøkler Lypsyl En lommebok Og en god del mer! Har også en god del andre greier jeg ikke kommer på. Elsker lommer. Lommer er alt. Jeg er en lommemann. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) -Mobil -Snus (Granit) -Nøkler -Et par kronestykker -Mp3-spiller -Lommebok (kvitteringer, bankort, Klanen-kort, sesongkort på Tusenfryd og Ullevaal. Partyticket.net-card, huskelapper, billetter) -Gaffatape -Lighter -Extra-tyggis Edit: Og hånda til en 6-åring. Edit 2: Faen, Zethyr har allerede dratt den vitsen -.- Endret 16. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 i jakka: hårspenner lommebok mobil tyggis penn bilde av ei vennine pinsett lipsyl tåring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå