Dott^ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 bukse lomme: Nøkler.Jakke lommer: Hansker, briller, MP3, miljø kort, solbriller, lommebok, mobil og lue Stor jakke MAO? Akkurat nå har lommebok, min LG Viewty, nøkler. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dott^; Akkuratt det jeg og tenkte x) NÅ har jeg 1 krone, Mobil, Oliver Twist Royal^-^ Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 En pose med sukker, 61 kr, en liten papirlapp fra en Hold-It pakke og en Oliver Twist Royal^-^ En pose sukker?? Vel, hvorfor ikke.. Jeg har bare nøkler i lommen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Skal vi se. Høyre bukselomme: - Mobil Venstre bukselomme: - Kortholder - Nøkler til verktøykasse og garderobeskap (er på jobb nå) - En tyggispakke (Stimorol Senses) Endret 7. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jobb telefonen min. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nokia N95 i venstre Busskort og en pakke tyggegummi i høyre Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 En pose med sukker, 61 kr, en liten papirlapp fra en Hold-It pakke og en Oliver Twist Royal^-^ En pose sukker?? Vel, hvorfor ikke.. Samler på poser med sukker,salt og pepper. Sånne små posjonsposer^-^ Har rundt 100. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 mobil i høgre lomme og strikkar til strengen i venstre... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 En pose med sukker, 61 kr, en liten papirlapp fra en Hold-It pakke og en Oliver Twist Royal^-^ En pose sukker?? Vel, hvorfor ikke.. Samler på poser med sukker,salt og pepper. Sånne små posjonsposer^-^ Har rundt 100. Åja, trodde det var en sånn kilospose. Kan kanskje brukes hvis man f.eks. har problemer med at buksen sklir opp hele tiden. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 To minnebrikker En mp3 spiller jeg bruker som minnebrikke iPod touch fm-sender til iPod touch Ørepropper til iPod'en (finner ikke headsettet :'( ) Lommebok Kortholder Et par løse kronestykker... Har ganske store lommer, så jeg får plass til mye Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ipod touch Mobil Bilnøkler Lommebok 1 kr skrapekort ( kode til trådløst internett på jobb ) Lenke til kommentar
safags Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mobil og bussklippekort Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mobil. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mobil, MP3, Kortholder og tre kr i 1-kroninger. Lenke til kommentar
pippeungen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 mobil med knust skjerm og busskort Lenke til kommentar
xdye Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) bukse: mobiltelefon, nøkler jakke: rubiks kube, lommebok, sykkelhansker, flexikort, Endret 13. november 2008 av njm Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 en hamster, moillader, kaffekopp, skrutrekker, 3 muttere, låsolje, 3,5" diskett, lommerusk, blokk med post-it lapper, en appelsin, binders, snusbokslokk, en pose med nudler, pepperrot, en skolisse, dvi->vga adapter, gameboyspill, knapp fra keyboard, nøkler, to mobiler og en sprittusj Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 en hamster, moillader, kaffekopp, skrutrekker, 3 muttere, låsolje, 3,5" diskett, lommerusk, blokk med post-it lapper, en appelsin, binders, snusbokslokk, en pose med nudler, pepperrot, en skolisse, dvi->vga adapter, gameboyspill, knapp fra keyboard, nøkler, to mobiler og en sprittusj Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Oliver Twist Royal og mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå