dysfunctional Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Mobil i høyrelomma, og kortholder i venstre. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er på PC-en, gi meg en grunn til å ha noe i lomma. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du går for å hente deg noe å drikke, fint å ha en korkopptrekker i lomma da. Mobilen ringer. Du trenger ikke å gå ned den laaaange trappa, eller flytte ræva fra stolen hvis du har mobilen i lomma. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er på PC-en, gi meg en grunn til å ha noe i lomma. Du sitter på PC-en med mobilen/snusboksen/MP3-spelaren i lomma. Plutselig må du på dass og reiser deg frå stolen og går mot badet. Idet du kjem ut i gangen, vert du overrumpla av ein isbjørn med ein semiautomatisk rifle. Isbjørnen skyt, og hadde ikkje vore for mobilen/snusboksen/MP3-spelaren du hadde i lomma, hadde kula truffet hovudpulsåren i låret. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du går for å hente deg noe å drikke, fint å ha en korkopptrekker i lomma da.Mobilen ringer. Du trenger ikke å gå ned den laaaange trappa, eller flytte ræva fra stolen hvis du har mobilen i lomma. En god grunn takk. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er på PC-en, gi meg en grunn til å ha noe i lomma. Du sitter på PC-en med mobilen/snusboksen/MP3-spelaren i lomma. Plutselig må du på dass og reiser deg frå stolen og går mot badet. Idet du kjem ut i gangen, vert du overrumpla av ein isbjørn med ein semiautomatisk rifle. Isbjørnen skyt, og hadde ikkje vore for mobilen/snusboksen/MP3-spelaren du hadde i lomma, hadde kula truffet hovudpulsåren i låret. God grunn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Akkurat nå har jeg: - Ingenting i lomma på genseren - Ingenting i høyre bukselomme. - Venstre lomme, derimot. Der har jeg min splitter nye LG KU990 Viewty. Morsom telefon. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) BUKSE Høgre lomme: en kjeks, nøkler, sugerør og en tyggis Venstre lomme: en penn, blyant og kalkulator JAKKE Høgre lomme : Penger og mobil Venstre lomme: Neglesaks og lommekniv Endret 23. mai 2008 av Generic Lenke til kommentar
babahola92 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå nøkkelknipet mitt, visitkort til min nye sjef og ingen ting mer Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 mobil, hus nøkler, tyggis, lighter, miljøkort, og no små penger i skjorte lomma Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ingenting nå har normalt mobil og nøkler Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Nøkler og Kvikk Lunsj papir som var middagen min idag . Endret 24. mai 2008 av nypis Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nøkler til middag ja.. Og papir.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noe gammelt papir som er vasket i vaskemaskinen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg har lommer uten lommer:P Kortholder med kort og trygdekort er det jeg har:) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skjønner ikke hvordan dere kan gå med ting i lomma til vanlig, jeg som synes det er irriterende nok å ha mobil der! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har alltid vært kjent for å ha tonnevis av skrot i lommene mine: Tennplugg 6,5 kr 3 snusbokser Mobil Elektroteip (sånn svart rull) En diode En tuborgkork Div papir Et par bolter Minnepenn det var dagens last Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ingen lommer her, sitter i boxeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå