Submoose Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg fikk idag mitt Asus P5KL (G31) hovedkort, men til min overraskelse var det ikke noen VGA-utgang på det. Et kjapt søk på Intel sine sider Kilde sier at det skal være integrert grafikk på G31-baserte hovedkort. På Asus sine sider står det ingen informasjon om det er eller ikke er integrert grafikk på kortet. Er det lov av Asus og selge G31 uten integrert grafikk? Et G31 uten integrert grafikk er et P31. Det er vell en grunn til at det heter G31 og ikke P31. Endret 14. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Høres i utgangspunktet litt merkelig ut det der, men så lenge Asus ikke opplyser om at det er vga på kortet i spesifikasjonene er det vel ikke ulovlig. Endret 14. januar 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Kun P5KPL-VM HK har integrert VGA. Edit: Mulig P5KPL-E også? Endret 14. januar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 At chipsettet har støtte for VGA betyr ikke at hovedkortprodusenten har bygget dette inn på kortet. ASUS hjemmeside sier ingenting om at kortet skal ha VGA-utgang. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dette er jo et typisk tilfelle der angreretten virkelig har sin rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå