Dingy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Som en trofast kunde har jeg alltid vært fornøyd med komplett, og har kun ett par ganger opplevd litt forsinkelse (dette var midt i ombyggingen deres). Men idag ble jeg enda mer positivt overrasket. Jeg kjøpte for en måneds tid siden en IDE-USB2 converter. Etter å ikke ha hatt tid til å prøve den så oppdaget jeg etter noen uker da jeg prøvde den at den var defekt. Sendte da en retur forespørsel til komplett, og de erstattet på flekken og de har allerede sendt med en ny en (samme virkedag) dette sammen med mange andre bra handler gjør så jeg vil hoppe inn i rekken å gi komplett ett godt lovord! Kjøpte en demo TV fra de for ett par uker siden også, til ganske bra nedsatt pris. Men helt hvorfor de solgte den som demo stusser jeg litt på, for den var uåpnet i original embalasje Tror egentlig aldri jeg har hatt noen problemer med de, selv med flere retur'er pga. d.a.o. (noe de såklart ikke kan noe for) og ett par returer hvor jeg selv har knota og bortimot kortsluttet gjenstanden, så har de aldri lagd noe stress. =) Keep up the good work =) -Fredrik Edit: Vil bare legge med: -Det er verdt å betale noen kroner ekstra for god og pålitelig kundeservice! (nei, jeg er ikke ansatt, kjøpt, eller på noen annen måte i forbindelse med komplett, jeg er bare positivt overrasket igjen og fikk infall om å dele det med andre ) Endret 14. januar 2008 av Dingy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå