Pherol Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hei! Jeg tenkte og lage en tråd med tips til og få hjelp med og finne på ting til en date! Jeg har lest litt rundt omkring men ikke noen tråder som er egnet til det. Altså jeg kan starte med to! -Ake sammen (Leste det i en tråd her tidligere!) -Film (klassiker oO) Da har jeg started! Lykke til! og husk! dette er en tråd så andre kan få hjelp, så hold det OnTopic! Endret 14. januar 2008 av Mmkek Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gjør ting som er morsomme å gjøre sammen. Om en liker å spille er jo Nintendo wii et knakende godt valg for en mørk lørdagskveld.. Det har ihvertfall jeg gode erfaringer med Spill noe (av den gamle sorten spill: Brettspill, kortspill, eller samle sammen noen til en slags fri versjon av "20 spørsmål", der du har alle mulige kategorier, og man får ikke notere noe som helst. Blir ofte morsomt!) nja.. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Beklager dennne tråden! Så først nå at det lå omtrent en helt lik en litt lengre ned. Modertor kan stenge/slette denne når som helst, og igjen: Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå