Dimitrij Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heisann. Jeg var på expert istad og kjøpte to pakker med spotpærer, men fant ut når jeg kom hjem at pærene ikke passet der hvor de skulle. Den ene pakken er åpnet. Er det mulighet for å få pengene tilbake for disse pærene? Og jeg har kvittering. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Får den som ikke er åpnet vil jeg tippe. i alle fall om det er en pappvegg bak man har revet et 71 kantet hull i. Det må kunne selges videre. Endret 14. januar 2008 av War Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du får neppe byttet forbruksvarer som dette, ettersom særlig lyspærer er ømfintlige, og lett blir skadet. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du har ikke noe lovmessig krav på det. Men det er jo lov å spørre... Jeg har fått byttet uåpnede varer kjøpt over disk mange ganger i forskjellige forretninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå