ainstainy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei En kompis av meg har sin xbox 360 inne på reperasjon og når han får den tilbake skal han selge den og kjøpe seg elite. Så får jeg et ganske godt tilbud.. Er det stor risiko å kjøpe den når den har vert på reperasjon? Mvh Øystein Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, den burde være helt fin i og med at den kommer rett fra reparasjon. Også har du selvsagt alle garantier osv. fortsatt:-) Lenke til kommentar
Mesterkokk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tja, er vel kanskje det men ryker den igjen så er det vel bare å sende den inn på nytt. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 viss xboxen går klikker og brenner ut eller går inn i ring of death eller hva det nå er, får man det på garanti? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sjangsen er vel stor for at han får en ny boks tilbake også. Sannsynligvis ikke den han leverte, ihvertfall. Jeg har levert min 2 ganger, og i begge tilfellene fikk jeg en boks med et annet serienummer tilbake, og klistremerker på dvd-drevet etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå