Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i testiklene

Gjest *Anonymgutt.guest

Anbefalte innlegg

Gjest *Anonymgutt.guest

Heisann, jeg velger å poste som annonym, da det er venner også inne på forumet, og det er ikke spess kult hvis de leser dette.

i alle fall, jeg har de siste ukene erfart at jeg har vondt i venstre testikkel. Det kommer noen ganger, og blir borte noen ganger. Hvis jeg tar et napp forsvinner det som oftest, hvis det har noe med saken å gjøre. Jeg bare lurte på om det er noe galt, eller om dette er vanlig mens man er i puberteten (er 15).

Det er liksom en liten "klump" som er utenfor selve testikkelen som gjør vondt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke særlig erfaring på dette temaet, men ikke for å skremme deg eller noe, men jeg er typen som liker å si ifra til folk når det er noe.

Jeg las en tråd som lå i signaturen til en person her, og der stod det noe om kreft i det området.

Etter skildringene så blir jeg faktisk litt bekymret, men hva vet jeg!

jeg ville ihvertfall fått det sjekket! Men vent til de som har peiling på temaet kommer

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jada_*

Joda, vil vel helst være bilologisk far :p

Men håper det er noen som kan komme med et skikkelig inlegg om hva dette kan være.

Lenke til kommentar

Hei.

Så lenge du er i pubertet ennå, kan det være at bitestikklene er under utvikling. disse er da ikke så altfor store, de sitter fast i testikklene dine, denne kan bli veldig øm, selv bare ved en forkjølelse.

Eller så kan det være start på en testikkel betennelse. har du skjekket om det er eller kommer blod i sæd??

Mne for all del, ta deg en tur til legen, disse saker er ikke å spøke med, skal ikke store infeksjonen til der nede i det området før man kan risikere å bli steril

:no:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hmmm_*

Hmm, er virkelig i tvil nå. Er også veldig flaut og dra til legen, men på en annen side er det bedre enn å bli sertil.

Det er ikke noe blod i seden, var ikke det igår i alle fall. Men er det noen her som selv har hat testikkelkreft og kan si sånn ca. hvor vondt det er? Det er ikke så vondt at jeg må ta paracet og legge meg, mer irriterende vont, og ømt.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, så skal det være litt klumpete nedi der, og at det gjør vondt å trykke og klemme for mye på disse er jo for at du ikke skal klemme i stykker noe. Det må ikke være kreft, mest sannsynligvis er det nemlig ikke det. Men det tryggeste er alltid å sjekke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...