Megnus Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ganske lyst til å tatovere armene. Men først kan det kanskje være lurt å prøve sånne som varer et år eller noen måneder. Det er vel maling man maler på som varer lenger. Hvor tar man dette? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Rart at alle foreslår det :!: Men seriøst. Jeg kan ingenting om temaet, men har hørt at det finnes slike som går av etter noen måneder/år ? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tror det heter Henna tatoo. Var en haug av sånne boder med det de gangene jeg har vært i syden. Mulig de har det på vanlige studioer her i Norge og. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 IKKE ta slik som varer i noen år. Mange går ikke bort, og blir utrolig stygge. Venninna mi tok en på korsryggen for maange år siden, og den er der enda -ser halvferdig ut. Skikkelig stygt.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 sånn som varer i noen måneder da? xD Lenke til kommentar
lain Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi har en egen tråd beregnet på tattoo osv. Men kan svare kort her. En midlertidig tattoo vil bli svakere og styggere fra dag1, ikke noe det er verdt å satse på. Enten får du noen til å tegne på deg med f.eks henna maling eller så er det rubb on tattoo du bør velge (sånn i bugg osv). https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10346053 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Er det ingen som har noen gode erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 du har jo alt fått svar da Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 måtte bare sjekke. Har så lyst på... men om det bare er negative ting rundt det, så dropper jeg da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sats på en EKTE du ! Alt annet er bare tull. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Fikk henna-tattis i Romania når jeg var liten. Tøffe saker Men det er ikke pent så veldig lenge. Mange som er allergiske mot det, veit ikke om man kan ta det i Norge. Endret 16. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå