Gjest Sirkelost Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Litt vanskelig å forklare, men under brystet, så er det et brein som stikker ut på kameraten min. Det er der man pumper for å gjennoplive noen hvis dere skjønner. Rett over mellomgulvet. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Gjest gfnf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Han vet ikke selv, og skal spørre legen. Jeg ser forøvrig at dette var et ganske dumt spørsmål, men jeg synes da virkelig innlegget ditt var en smule "dummere" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må si meg enig med trådstarter. Hvis du ikke har noe annet en dritt å si så klapp nå igjen. On topic: Synes dette høres rart ut, er det et løst bein inne under ribbena? Mulig at det er et ribben? Lenke til kommentar
Gjest reh Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mulig at det er et ribben, men ser egentlig ikke ut som et. Han er også ekstremt tynn. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 gå inn på wikipedia og søk på fuglebryst... prøv også traktbryst som da er det motsatte. er en del som har det faktisk, noen mer enn andre. er forresten enig med at wangern sitt innlegg var enda dummere... ditt innlegg var bare et spørsmål og til dere som har noe imot det kan dere enten la vær å svare eller være litt mer voksen og si på en pen måte hva dere syns. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Et spaminnlegg postet under gjestealias er fjernet. Gjør oppmerksom på at spaminnlegg "skjult" under gjest kan medføre advarselsjustering og/eller utestengelse på personens egentlige konto. Ikke kommenter dette innlegget. Endret 15. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå