Gå til innhold

Noen i drammen som har vitnet en påkjørsel

M-J

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://dt.no/article/20080114/NYHET/13000055/1099#

bilen til faren min ble påkjørt mens den stod parkert ved CC Drammen. Pappa har mistanke om at dette kan være en TIME ekspressen buss. så om noen har sett enten selve kolisjonen eller en TIME ekspress buss med bulk så si i fra.

Mads-Jørgen

Om der er/var Time-ekspressen er det jo bare å kontakte Nettbuss, er stort sett bare det selskapet som trafikkerer i dette krysset. Da vil du/dere også se den lilla("timefargen") på bilen deres da lakk fort skreller av fort. Så da har du nok et lite bevis. Men om jeg husker stedet riktig i forhold til bildet er denne bilen feilparkert, noe som skaper stor problemer for busser, nettopp i dette krysset(har selv trafikkert dette krysset med buss inntil for 1 år siden). Så vil tro at muligheten for at det er en buss er veldig stor. Tror det er flere som har fått ødelagt bilene sine nettopp her, da de ikke tar hensyn til 5 meters grensen til kryss(eller husker jeg helt feil)

Men synes egentlig skaden er veldig liten om det virkelig er en buss, dersom ikke såføren oppdaget hendelsen, men da er det totalt hensynsløst å ikke melde i fra.

Endret av Rune-B
Lenke til kommentar
bilen sto ikke feilparkert, men nå er ikke det saken her uansett. er blålilla lakk på bilen så det stemmer greit. har såklart snakka med nettbuss men de er ikke samarbeidsvillig så ting tar litt tid :\

Da hadde nok jeg også hatt en sterk mistanke om det samme som dere. Men skal holde et godt øye i oslo de nærmeste dagene om jeg ser en av bussene med passende lakkskade(kjører i annet selskap men samme bransje), så skal du/dere få nr på den. Men dessverre så er veldig mange av hjørnene på busser skadet, så det kan bli ei lei nøtt. Men useriøst å ikke si i fra. Så vidt jeg vet er det straffbart også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...