Gjest Dårlig tid Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. Hvor mye tid bruker du på kjæreste i uka? Når jeg ser hvor mye tid kompiser bruker på kjæreste blir jeg litt usikker på om jeg gidder å innlede et forhold. Driver idrett på høyt nivå, har fast jobb og går i tillegg skole, noe som gjør at jeg i praktis ikke har mer enn kanskje 1 dag i uka å sette av til evt. kjæreste. Kanskje litt dumt spørsmål, men ville du gått inn i et forhold der du vet du ikke har mye tid med kjæresten? Er redd for at det skal bli et slags avstandsforhold, der jeg ikke riktig blir kjent med personen jeg går inn i et forhold med. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vel, for å si det slik. Eksen til kjæresten min bedrev mye idrett...... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Treffer du rette jenten så tar du deg tid. Det som er litt vanskelig er vist den ene er veldig rolig, mens den andre har hundre baller i luften samtidig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det har du nok. Tid er prioriteringer. Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Må nok flette inn og omorganisere for å få tid da tenker jeg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når man blir skikkelig forelsket så er man som oftest villig til å ofte en høyrearm for å være med han/henne. Lenke til kommentar
Pernille85 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg bruker hvert minutt jeg har ledig til min kjæreste. Vi sover sammen hver natt og er sammen hele tiden untatt når vi er på jobb. Men akkurat nå er han i tenerife da... 2 uker min kjære blir tøft. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg og kjæresten har vært sammen i halvannet år og var sammen hver dag og hver natt i ett år, helt til jeg flyttet litt unna hjembyen. Jeg flyttet hit grunnet lærlingstiden, som er på 2 år. Nå får vi bare sett hverandre i helgene, noe som var ganske hardt før, men nå går det smooth Så får se hu de få timene i helgene Vi har det utrolig bra og kan ikke tenke meg noen andre (: Lenke til kommentar
winnie91 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er du på vei inn i et forhold, eller hvordan er problemstillingen? Hvis du bryr deg om henne/han, setter du automatisk av tid til personen uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå