raakken Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg lurer egentlig bare på følgende, er det mange som kjøper/selger brukte mobiltelefoner? Som f.eks gjennom finn og qxl etc. Har lyst på ny mobil, men har en nokia n73(som jeg ikke selger herpå forumet!!), som jeg vil selge før jeg kjøper ny.(nokia n82 fanget oppmerksomheten min:D) Så da lurte jeg bare på om folk har fått solgt mobilen sin tidligere? Mobilen er selvsagt i fin stand, og ingenting å utsette på den, bortsett fra normal slitasje. takk Lenke til kommentar
xelA Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er veldig mange som selger mobiler på internett.. Jeg har selv solgt 2-3 telefoner, skal legge ut en ny telefon en av dagene nå også. Du burde se hva andre selger den til, og hva som følger med og hvilken tilstand den er i. Så kan du legge deg i pris som gjenspeiler dette på din telefon.. Det er også viktig å ha mye og riktig informasjon om produktet. Ett tips til: det er veldig lurt å forsikre, legge på pakkesporing eller liknende hvis du skal sende med posten. Sist jeg sendte noe, fikk ikke mottaker telefon med en gang, og posten ville ikke ta ansvar for de 1000kr jeg tilsynelatende hadde tapt. Men etter 2mnd (!) kom mobilen fram. Feilen jeg gjorde her, var å benytte billigste fraktmetode (brev, med oppkrav, uten sporing etc). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå