Gå til innhold

Beslutningsvegring - kommer aldri i havn med telefonvalget

Mira6

Anbefalte innlegg

Jeg skriver innlegg på innlegg her fordi jeg nå skal kjøpe ny mobil. Jeg HATER denne prosessen, fordi jeg ikke er 100 % sikker på hvilken mobil jeg skal velge. Jeg klarer heller ikke formulere meg riktig tror jeg, for det er svært sparsommelig med svar å få.

Jeg vil ha:

* en nokia

* en mobil som tar GODE bilder - gjerne også god video

* en mobil som er GOD å sende SMS med

Flere ganger i dag (sånn ca 50), har jeg vært på nippet til å kjøpe en Nokia N82. Jeg har dog plutselig vegret meg da jeg er VELDIG usikker mht tastene. Min sambo har en SE-telefon med tilsvarende taster, og akkurat den virker helt OK - men er redd for at tastene på N82 er harde.

Har hatt N73 for et års tid siden og syntes denne var utrolig bra, bortsett fra at den var treg. Vil jeg få en telefon med oppgradert operativsystem og som dermed er raskere om jeg kjøper den i dag? Jeg MÅ ikke ha 5 mpx kamera liksom. N73 tok fin fine bilder, men var det blits eller fotolys på den? Jeg husker søren ikke, og finner det ikke igjen i tester etc.

Ellers har jeg nettopp hatt en Nokia 6500 Slide. Likte denne veldig godt, men hadde mange rare feil. Dermed får jeg nå ny pg.a. reklamasjon. Den var forøvrig ikke kjempe på bilder i starten, men etter 2 oppgraderinger så tok den mye bedre bilder. Kan dette stemme, eller er det noe jeg bare innbiller meg?

Jeg vingler frem og tilbake på forskjellige mobiler, og lurer på: Skal jeg kjøpe en gammel N73 ME som jeg vet er solid og tar fine bilder (i tillegg til at den skal være en god musikkspiller), eller skal jeg kjøpe årets mobil - N95 - som ser plastikk ut, har rare taster og koster 1400 kroner mer enn N73 - men forøvrig tar superbra bilder og video?

Eller.... skal jeg gå for en ny Nokia 6500 Slide? Jeg MÅ ikke ha symbian 60 series heller. Eneste jeg egentlig har brukt den til er en fruktbarhetskalender for å finne ut de sikre periodene. Den fungerte ikke for å si det sånn... :blush:

Sorry at jeg maser folkens, men jeg må ha svar og forslag. NUUUUUUU!! :yes:

P.S. Fyr løs hvis noen har forslag til noe annet enn Nokia også. Jeg er fan av Nokia pg.a. menyene, og har dårlig erfaring med andre merker. SE's menyer kjeder meg (har nettopp hatt en k810i også) og Samsung husker jeg som en utrolig IRRITERENDE telefon (D500 tror jeg at den het).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...