thomas_merali Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) heisann. hvem nettside/hvor er det anbefalt å bestille iphone fra fra nettet? hvis jeg bestiller den nå, fungerer det å opne den opp for bruk i norge da? har sett litt på ebay, er det noen andre steder det er billigere å bestille fra? takker for svar EDIT:hvor mye kommer det til å koste for frakt fra usa til norge? Endret 14. januar 2008 av thomas_merali Lenke til kommentar
vcx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) heisann. hvem nettside/hvor er det anbefalt å bestille iphone fra fra nettet? hvis jeg bestiller den nå, fungerer det å opne den opp for bruk i norge da? har sett litt på ebay, er det noen andre steder det er billigere å bestille fra? takker for svar EDIT:hvor mye kommer det til å koste for frakt fra usa til norge? Ettersom jeg har forstått: Naboen min kjøpte fra Ebay, mange har ganske gode erfaringer der ifra. Ja, det er mulig å åpne den for bruk i norge. Ved å trikse og fikse litt kan du også få med ' Æ Å Ø ' som egentlig ikke er med telefonen. Andre problemer tror jeg også skal fikses. Frakt kommer vel på rundt 150-250kr? Du må også tenke på mva. når du kjøper fra USA. På en iphone som koster 2500 må du altså betale 25% moms på. Dette kan løses ved at du ber selger merke pakken som "Gave" og skriver rundt 500kr på verdi. Da er du litt ille ute hvis pakken blir borte i posten, men du sparer en god del penger hvis den ikke blir det. Lykke til Endret 15. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå