Devil123 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg var så glup at jeg ikke sjekka hva hovedkort, skjermkort ol. het før jeg formaterte, så nå har jeg altså det problemet at jeg ikke finner drivere...noen forslag? PC: Toshiba Satelite Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Drivere finner du som regel på produsentens side. www.toshiba.com Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Drivere finner du som regel på produsentens side. www.toshiba.com det er jo umulig og finne fram der da:S Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er vel bare å velge den PCen du har?? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Er vel bare å velge den PCen du har?? Jeg har prøvd, men finner ikke noen ting, den finner ikke en gang PC-en:S Lenke til kommentar
razer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Litt ekkelt å finne fram på Toshiba sine sider. Hva er modelnr. og slikt på PC-en din? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Litt ekkelt å finne fram på Toshiba sine sider. Hva er modelnr. og slikt på PC-en din? Toshiba A40...hvis jeg ikke husker helt feil...sitter på skolen og skriver og har ikke med PC-en;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå