Villanden Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde det ikke vært USA så hadde det vært noen andre dere hadde klaga på. Bare sånn det er. ang. spill så har de fleste jeg kan komme på blitt listet opp. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det er masse sant her og ja eg e o litt lei av at america ska vera dei gode alltid selv om dei ikkje alltid er det. og at americanere skal liksom vere guder som ikkje kan dø (på spill og filmer), men det er vel slikt som skjer når verden lar dei lekka seg som supermakt, men så lenge det ikkje går ujtover noen så er det vel greit. (jahaja) men litt variasjon i spillene hadde vert noe. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis du overhode ikke bryr deg om grafikk så er jo Red Alert 2 imot USA om du spiller som russerne ; D Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det finnes et spill produsert av Al-Quida eller noe, hvor hovedoppgaven er å drepe vestlige. Husker ikke hva det heter, og det ser ganske crap ut, men kanskje det er noe for deg? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror det eksisterte et spill produsert av Hamas (sp?) eller en tilsvarende gruppe. Fatah al Islam, kanskje. Var mest anti-Israel, men de har vel et litt anstrengt forhold til hele vesten. Kjapp google, så fant jeg det: http://www.underash.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå