leb Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan få installert Shazam ID på min E51? På deres, Shazam, hjemmeside står ikke telefonen på listen over kompatible telefoner. Hvorfor fungerer det ikke på E51 når det fungerere på andre S60 v.3 telefoner? Når jeg forsøker å laste ned får jeg beskjed om at det er en sertifikatfeil. Finnes det evt. et annet program jeg kan installere som fungerer på samme måte som Shazam ID/Track ID? På forhånd takk! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg kan få installert Shazam ID på min E51? På deres, Shazam, hjemmeside står ikke telefonen på listen over kompatible telefoner. Hvorfor fungerer det ikke på E51 når det fungerere på andre S60 v.3 telefoner? Det er nok dessverre ikke slik at ALLE S60 3rd ed. telefoner er helt lik, derfor er det også spesifisert hvilke telefoner som støttes. Det komer nok en utgave som støtter E51 også etterhvert. Angående sertifiktatfeil, kan det være at du har for strenge sikkerhets innstillinger. Vet ikke helt hvordan menyen er på din telefon, men du finner sikkert et punkt under innstillinger for programbehandling som sier at du kun får innstallere program med godkjent sertifikat. Sett dette til "alle" i stedet for og prøv igjen... Lenke til kommentar
leb Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takker så masse for sertifikattipset! Jeg gikk inn å justerte litt i innstillingene, ikke riktig sikker på hva jeg gjorde, men det fungerte ihvertfall. Hjertelig takk! Og beklager dobbelpostingen. jeg oppdaget at jeg hadde lagt inn den første forespørselen på feil sted og skrev en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå