_tHokA_ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Bilen min blir nok solgt nå, og jeg skal kjøpe meg en Audi A4. Sett mye på den, og det er mye bil til den prisen har jeg hørt. Bilen jeg har sett på er en Audi A4, 1.8litern. Eneste som er litt negativt er at den har gått over 240 tusen. Det er en 1995 modell så den er jo ikke så ny. Andre som har noen ord om den bilen? Og hvordan vil audiene oppføre seg da km standen øker? Har en kamerat som kjører rundt i en Audi 80 som har gått nå snart 350 tusen. Går forsatt bra. Jeg vil ha en bil som både går bra, og som ikke bruker så mye bensin. Jeg burde vel gå for en 1.6liter men det blir nok litt svakt for meg. Audi deler er å lette å få tak i, til en grei penge. Vil ikke bruke så mange tusen på bil. Skal holde meg til rundt 50 tusen. Endret 14. januar 2008 av _tHokA_ Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Forvent at ting som servo og bensinpumpe vil ryke, sånn at du ikke går på en smell om de i verste fall gjør det. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Forvent at ting som servo og bensinpumpe vil ryke, sånn at du ikke går på en smell om de i verste fall gjør det. Det er de tingene som bruker å ta kvelden med årene på de bilene? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Alle 13 år gamle biler som er kjørt 150k++ er utsatt for at sånt ryker, og det er ganske kostbart å fikse. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Forvent at ting som servo og bensinpumpe vil ryke, sånn at du ikke går på en smell om de i verste fall gjør det. Det er de tingene som bruker å ta kvelden med årene på de bilene? De å abs pumpe osv kan ta kvelden, skjedde på min passat og det ble dyrt... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke gå for 1,8 literen uten turbo. Velg heller 1,6. 1,8 er en primitiv motor - den ble tatt ut av modellprogrammet ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå