Dr3as Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg administrerer 2 nettverk her på jobben. de har vært sitt domene.. jeg lurer på om jeg setter inn et nettverkskort om det er noen måte jeg kan logge inn på begge domenene? eller noen annen fancy måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Eh? Administrerer du to domener? Hmm... hjemmeprosjekt? Eller skoleoppgave? Du kan vel alltids logge på to forskjellige domener hvis du har tilgang (fysisk og logisk) til begge. Men du får ikke noen råd her om hvordan du kan h4Xx0re deg inn på der... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 2 kan koble til begge nettverkene til en maskin ja men da vil maskinen oppføre seg som en bro mellom nettverkene og de kan kommunisere med hverandre. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 altså jeg jobber et sted der det er 2 domener på vært sitt nettverk. jeg er lærling der og derfor er jeg borti begge nettverkene.. begynner å bli litt lei å plugge ut og inn nettverkskabel når jeg skal inn på det ene nettverket etc noen som forstår nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå