Murildo Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jeg lurer på hvilket merke og hvor billig en kan få en maskin med 13-15 tommer skjerm med høyere enn "standard" oppløsning (1250...) (alla dell sin variant). I tillegg bør den ha en god/grei nok prosessor. Evt dual 2 core.. Maskinen skal brukes til bildevisning, film, skriving og nett - ikke spill.. Ville være ønskelig å slippe å betale for win på den. Tenker å kjøre Ubuntu.. Noen tips angående maskin og pris? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 multicom ifl90+ kommer ann på hva du mener med en billig maskin, men denne burde passe kravene dine godt ellers Lenke til kommentar
Murildo Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 multicom ifl90+ kommer ann på hva du mener med en billig maskin, men denne burde passe kravene dine godt ellers Den ser slettes ikke gal ut denne... Men tenker meg gjerne en enda lavere pris om mulig. Burde være maskiner også noe lavere i pris der skjermen er det beste på maskinen.. Bruker å koste ca 500 kr ekstra (her på linken over og hos Dell). Noen andre alternativer? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=83419 burde være brukbar. ikke C2D men brukbar cpu alikevel Lenke til kommentar
Murildo Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Ser slettes ikke gal ut denne heller. Tror dessuten prosessoren er grei og! Ellers noen som har noen innsigelser hva angår prosessoren? Skjermen er visst konge... Ellers en sak: Er det slutt på at en kan la være å akseptere win-avtalen og få 500 kr eller en sum tilbake? Mener det har vært/er slik?! Noen erfaringer. Kan jo gjøre en kjøp noe rimeligere da jeg tenker Ubuntu... Endret 15. januar 2008 av Murildo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå