Gå til innhold

Dine favorittmusikere-tråden

Valkyria

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan man nevne sine favorittartister og musikere som har vandret på denne klode.

For å starte tråden, lager jeg en god førstepost med mine topp 5 favoritter:

5.

Richard Sjunneson

richard.gif

Band: Sonic Syndicate

Instrument: Vokal/screams

Hvorfor jeg liker ham: Han har den beste screamingstemma som jeg noengang har hørt, og har "det lille ekstra" i stemmen sin.

Youtube:

Se filmen hos Youtube

4.

Mattrach (vet ikke hans orginale navn, men han er uten tvil den beste musikeren på youtube)

30ik8.jpg

Band: Aner ikke :p

Instrument: gitar og bass

Hvorfor jeg liker ham: Han spiller så utrolig feilfritt, og har laget sin egen verisjon av Canon Rock, som er minst 10 ganger vanskeligere enn orginalen!

Youtube:

3.

Adrian Smith

Adrian_Smith-4351.jpg

Band: Iron Maiden

Instrument: Gitar/backing vocals

Hvorfor jeg liker ham: Han er min favoritt Maidengitarist fordi stilen hans er helt annerledes en Murrays og Gers'. Min gitar er en kopi av den han bruker live (riktignok ikke den samme...)

Youtube:

2.

Matt Heafy

s_matt.jpg

Band: Trivium

Instrument: Gitar/vocals

Hvorfor jeg liker ham: Han skriver nesten alle sangene til Trivium, pluss at han er sykt flink til å få publikum med seg, og skaper stemmning med fuck og fucking som annenvert ord :p

Youtube:

Se filmen hos Youtube

1.

Alexi Laiho

Alexi_laiho.jpg

Band: Children of Bodom

Instrument: Gitar/vocals

Hvorfor jeg liker ham: Sinnsykt fete riff fra hans side, pluss de sykeste gitarsoloene, og på samme måte som Matt Heafy, skaper han stemning.

Youtube:

Dersom dere ønsker at deres artister skal bli nevnt i førstepost, så lag det samme oppsettet som jeg har gjort, og de blir lagt under navnet deres i spoiler ;)

Moonjazz1's favoritter:

Nr 3

Navn: Kirk Hammett

Band: Metallica

Instrument: Gitar

Hvorfor jeg liker han: Han spiller fete soloer....

Youtube:

Nr 2

Navn: Dave Mustain

Band: Megadeth(tidligere medlem av Metallica)

Instrument: Gitar/Vokal

Hvorfor jeg liker han: Han er så deilig snakke aktig stemme når han synger, og spiller bra på gitar.

Youtube:

Se filmen hos Youtube

The one and only Nr 1

Navn: Slash

Band: Velvet Revolver

Hvorfor jeg liker han: Han er bare en geni på gitar, digge riff, digge soloer og digge gitarer xD.

Youtube:

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er mine:

Nr 3

Navn: Kirk Hammett

Band: Metallica

Hvorfor jeg liker han: Han spiller fete soloer....

Youtube:

Nr 2

Navn: Dave Mustain

Band: Megadeth(tidligere medlem av Metallica)

Instrument: Gitar/Vokal

Hvorfor jeg liker han: Han er så deilig snakke aktig stemme når han synger, og spiller bra på gitar.

Youtube:

Se filmen hos Youtube

The one and only Nr 1

Navn: Slash

Band: Velvet Revolver

Hvorfor jeg liker han: Han er bare en geni på gitar, digge riff, digge soloer og digge gitarer xD.

Youtube:

Lenke til kommentar

Pointer Sisters, Kanye West, Jamiroquai, The Kooks, Tokyo Jihen, The Cinematic Orchestra, Dave Matthews Band, D'Angelo, Fat Freddy's Drop, Undertakers Cirkus, Ok Go, Outcast, Kings of Leon, CunninLynguists, Bobby Hughes Combination, Jem, The Go! Team, Devin the Dude, RJD2, Skunk Anansie, Eels, Cee-Lo, Zero 7, Andre 3000, DJ Shadow, Dum Dum Boys, Wolfmother, Damien Jurado, Postgirobygget, Coldplay, Common, In Flames, Jack Johnson, Jamie Cullum, John Legend, The Killers, Lauryn Hill, Sondre Lerche, Steely Dan, Sufjan Stevens, Ugress, Röyksopp, Big Bang, Thomas Dybdahl, Steely Dan, The Prodigy, Norah Jones, Kings of Convenience, Susanne Sundfør, Sage Francis, Raphael Saadiq, Blackalicious, Jay Z, Snoop Dogg, Timbuktu, Erykah Badu, Sonata Arctica, St. Thomas, Iron% Wine

Dette er noen an artistene jeg har digget skikkelig til det siste året!

Er ikke så lett å plukke ut favoritter, men i det siste har det gått mest i:

- Bigbang - Fikk samlealbumet deres til jul, og har nesten ikke hørt annet siden!

- Iron & Wine - Fikk også til jul! Deilig musikk man kan sovne til! :)

- Thomas Dybdahl - Muligens den musikken jeg mener er mest perfekt for meg! Elsker denne mannen!

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...