Gå til innhold

red rings of death :(

scribbleh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo lure litt på det ja. De ville vel tapt mye mindre på det. De har kanskje begynt å bytte ut deler nå for tiden når du sender den til reparasjon (f. eks den nye chippen), men likevel... Hvorfor kunne de ikke bygd et helt nytt og større kabinett etter at de fant ut hvor fucka den var. Forsåvidt er det jo ikke bare varme som maskinen har problemer med. Visse eldre konsoller kan ikke lese alle spill av en eller annen grunn (husker at den gamle xboxen også hadde slike problemer), og som vi alle har hørt så var det jo også mange som spiste opp DVDer.

Jeg synes at nintendoene har vært gode, men den dagen du begynner å måtte blåse i maskinen så vet du at den før eller senere kommer til å ryke.

Lenke til kommentar

Min 360 ble ikke ødelagt pga red rings of death

Min kom det fram "to play this game, put it on an Xbox 360 Console", fikk dette av alt jeg prøvde med spill og dvder osv

Men fikk seff ny 2 1/2 uker etter jeg ringte til Microsoft ;)

Det er ca 7 måneder siden det skjedde med min første 360

Men så bra det er god kundeservice da, cred!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Samme med min.. Tyskland nå. Fikser de bare boxene, eller gir de oss nye?

De fikser xboxene, men du får nok mest sansynlig tilsendt en som er levert inn tidligere, og deretter fikset, slik at du får en ny så fort som mulig. Det vil altså si at det er liten sansynlighet for at du får din egen xbox tilbake :)

Lenke til kommentar

Opplevde en litt komisk situsjon nå:

Har hatt en core siden launch som har hatt gjentatte rrod (benyttet meg av towel triks osv for å holde den i live), men, når eliten kom så kjøpte jeg den (regnet med att core'en var døende).

Uansett så fikset jeg core'en med x-clamp modden og denne har nå virket i mange mnd. bestemte meg derfor for å selge eliten på qxl siden jeg ikke trengte to maskiner.

Så kommer det komiske, jeg klargjør eliten for salg, dvs formaterer hd'en etc og hva skjer?

Displayet blir korrupt, alt på skjermen blir grøtete og etter att jeg skrur den av må jeg vente flere minutter for å få bildet ut fra maskinen, men bildet blir korrupt etter ett par minutter igjen.

Altså ingen rrod, men maskinen er defekt å må sendes inn til reperasjon.

Fikk heldigvis avsluttet auksjonen, flaks for de som hadde gitt bud att det skjedde før auksjonen var avsluttet.

Så moralen i historien er: Fiks xbox'en selv, da blir resultatet bedre enn den dritjobben ms gjør (ihverfall hvis man ikke har granti, noe jeg ikke hadde på core'en).

Helt utrolig att ms ikke redesigner kjøleløsningen mere drastisk slik att de slipper alle disse feilene.

X-clamp fiksen kombinert med fanshroud modden gir mye bedre kjøling enn den ekstra heatsinken som ms monterer.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...