scribbleh Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Og med det var xboxen på vei til tyskland -_- jepp da var det tid for den lange ventetiden igjen da andre gangen min nå :/ får håpe jeg får en ny xbox som faktisk funker. snakkes om en god god stund alle sammen -scribbleh Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 det der gjør ikke konsollen noe bedere det der er bare en midlertidlig fiks har jeg hørt Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 red rings of death Var det flere enn en ring? :O Uansett lykke til med ventinga. Jeg må selv vente i 1 måned på en ny harddisk etter at min ble ødelagt.. Hadde hvist mye å gjøre borte på lageret.... -.- Føler med deg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Oki. Det er jo bare trehundremilliarder tråder om dette ... Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 ikke at min xbox er død Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Samme med min.. Tyskland nå. Fikser de bare boxene, eller gir de oss nye? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Trur dei pleier å gi nye, kammeraten min fekk seg i alle fall ny. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skal bruke angrefristen min denne uka, slik at jeg får den nye typen med HDMI og mindre chip. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 sist jeg sendte inn min fikk jeg ny så håper jeg gjør det igjen og da håper jeg det er med HDMI Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Koster slikk og ingenting for Arcade da, 1888,- på Expert.no (hvis du ikke klarer å vente ) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 det der gjør ikke konsollen noe bedere det der er bare en midlertidlig fiks har jeg hørt Jeg har holdt på sånn i snart et halvt år, så. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Boksen eg gav til lillebror etter eg kjøpte ny, tok altså kvelden no i helgen. Det blir andre gangen eg sender inn boksen. Får vel ringe supporten i dag tenker eg. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Så du har sikkert bare opplevd dette 1 gang men jeg har opplevd dette 3 ganger og venter på min NR 4 Glemte jeg å si at jeg har hatt 3 røde ringer på under et år? Endret 15. januar 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi får se om jeg også blir et offer for RROD hittil har kjeksboksen holdt seg, men hvem veit..its MICROSOFT Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Slapp av, Gates har sagt at de skal gjøre xbox 360 til den mest pålitelige konsollen noensinne laget. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Infrir Gates og Co og gjør den like bunnsolid som min gamle Sega Master System, da skal de ha cred Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De gamle konsollene hadde sine problemer de også, men Sega Mega Drive jeg eide for mange mange mange år siden var utrolig solid. Men tror at dagens varmeutviklingsproblem ikke er lett å unngå totalt, så tror ikke at hverken ps3 eller xbox 360 vil være uten problemer i fremtiden. Ps3 har sålangt sluppet unna overopphetingsproblemet, men har derimot hatt noe blu-ray drev problemer. Men er spent på Ps3'ene rundt om i landet når de fylles med støv, tror en del vi takke for seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Riktig det du sier der Vel eg ringte til supporten noe, svensken la overraskende bra om til norsk så den saken var jo grei. Kom forøvrig til med ein eineste gang Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nintendoen vår funker enda. 360'n gjør ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå