Kelle Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei, Har et problem med spray_bullseye.vmt osv. Det fungerer som vanelig og som for alle og spraye spray_bullseye.vmt på pub servere, men når jeg skal spille pcw, altså connecter med et Password står det "Missing material spray_bullseye.vmt" og linken til der den skulle være. Noen som vet hva jeg må gjøre? Mvh, Kelle Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor er den sprayen så viktig? Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor er den sprayen så viktig? Med andre ord du vet ikke lol Anyways fant det ut, det er zBlock som blokerer det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, jeg bare lurer jeg. Hvorfor er det så viktig å ha sprayen? Lenke til kommentar
Kelle Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, jeg bare lurer jeg. Hvorfor er det så viktig å ha sprayen? Hvorfor IKKE lol, slutt å lek dum Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ok, hvor skal jeg begynne.. A) Feil kategori på forumet B) Hvilket spill snakker vi om egentlig C) Trådstarter gir ikke noe ordentlig svar her (lol?) Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg