ainstainy Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Hvilken dekoder er best til Digital TV riks tv? Endret 14. januar 2008 av ainstainy Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du har jo ikke så mange å velge mellom.... Foreløpig er det bare to: Grundig og Sagem. Har bare prøvd Grundig sin og synes den funka bra. Etter det jeg har lest og hørt så er sansynligvis Grundig den beste (men forskjellene er ikke store). Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Grundig sin er vel den beste, uansett er egentlig begge elendige, derfor anbefaler jeg deg å kjøpe den billigste, og så, venter du til det kommer dekodere med harddisk og annet stæsj, som er fri for barnesykdommer o.l. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En kamerat av meg satte opp Riks-TV med en Sagem Tuner hos sin bestemor, og ikke lenge etterpå fikk hun besøk av sin veninne på 85 og hun hadde parabol.Diskusjonen dreide seg om hvem som hadde best bilde og der kom Sagemen best ut,så uansett hvem du velger blir det bra bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå