Tveity Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Jeg har da klart å miste nesten alle plugins'ene jeg hadde (default), og jeg må nesten ha de til en skoleoppgave. Har leita på google, men fant bare masse random crap... Så det hadde vært fint om noen hjalp meg Endret 14. januar 2008 av Tveity Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kva meiner du med mista? Om dei er grå/inaktive er det truleg berre fordi dokumentet du jobber i er i 16- eller 32-bits modus. Image --> Mode --> 8bit, og det skulle i so fall vere i orden. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke mistet noen dokumenter... har mistet Plug-ins'ene som f.eks "distort" og "blur". du finner dem under filter. Med "mista" så mener jeg at de ble sletta... dunno how, men...? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du trykkt "Ctrl+T" slik at du er i Transform-modus? Da kan du ikek bruke filtrene. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) for siste gang.... de er ikke der ikke i mappa heller. Så det hadde vært fint om noen kunne komprimere "Plug-ins" mappa si og sende den til meg Endret 14. januar 2008 av Tveity Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kunne sjølvsagt prøvd å få tak i alle filterfilene og leggje dei i rette mapper, men det er kanskje like greit å berre reinstallere programmet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) http://dump.no/files/a87542c01b46/Plug-Ins.rar Der har du hele pluginsmappa, unrar den i Photoshop mappen, samme mappe som du finner "photoshop.exe", Mappen må hete "Plug-Ins" Endret 14. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 evig stoooor takk!!! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan markere tråden som Løst nå! Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Er ganske så aktiv ny her så jeg vet ikke åssen amn gjør det tell me?= Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Rediger fyrsteposten din ved å klikke på og endre emnetittelen so den inkluderer [LØST] eller noko slikt. Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Igjen Tusen Takk !!! det ordna seg! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Først, må du ha ett program som heter WinRAR, du kan skaffe det gratis fra www.rarlabs.com. Når du har installert det, kopierer du filen du lastet ned og limer den inn i photoshop mappa di. Når du har gjort det, kan du høyreklikke på filen du kopierte og trykke "Extract here". Prøv så å starte Photoshop og se om pluginsene virker nå (filters) Edit: ok! Endret 14. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå