Gå til innhold

Bedrift eller privat

fudy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet. Emnetittelen din forteller ikke mye om innholdet, den bør du endre.

Til spørsmålet. Skal du kjøpe som bedriftskunde må du enten ha din egen bedrift eller jobbe i en bedreift som har avtale med dell, slik at kjøpet registreres på bedriften.

Lenke til kommentar
Velkommen til forumet. Emnetittelen din forteller ikke mye om innholdet, den bør du endre.

Til spørsmålet. Skal du kjøpe som bedriftskunde må du enten ha din egen bedrift eller jobbe i en bedreift som har avtale med dell, slik at kjøpet registreres på bedriften.

Og kjøper du som bedrifts-kunde,så mister du rettigheter i Forbrukerkjøpsloven...

Lenke til kommentar
Hva er kriteriene for at jeg kan få bestille en dell pc som bedriftskunde og ikke privat.

Litt giret på det siden det er mye billigere.

Hvor har du fått det fra at det er mye billigere som bedrift?

Du vet at prisene på nett er uten mva. når du går inn via bedrift-linkene?

Lenke til kommentar
Hva er kriteriene for at jeg kan få bestille en dell pc som bedriftskunde og ikke privat.

Er det mye billigere. Vær obs på at prisene på "bedriftsidene" er eks mva og frakt og på sidene for privatkunder er det inklusive mva og frakt. Men jeg er klar over at det kan være noe prisforskjell. Men supportvilkårene kan ha ulikheter som også påvirker prisen.

Men de fleste har jo klart å få litt bedre pris ved en telefon.

Lenke til kommentar

Du kan fint bestille bedriftsmodellene til Dell, men prisene ser lavere ut fordi de står uten mva. Men bedriftsmodellene er ofte litt billgere f.eks Vostro mot Inspiron. Men man må ringe inn bestillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...