kevinedomm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 1,6 mener jeg også å ha lest, men er ikke heeeeeeeeelt 100% sikker der.. Lykke til! Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men hvis det er en dag man bare ikke kan møte opp for teorien, går det an å få den utsatt da? Teorien er drop-in Ikkje på alle veistasjonar. Veit at t.d. på Voss i Hordaland må du ringe og bestille time på forhånd! Så ville no ha sjekka med din næraste veistasjon først. Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var en kamerat av meg som skulle ta lappen for ikke så lenge siden(moped) Da fikk han beskjed om at di ikke hadde skjekket rullebladet hans? :S Skjønner at du ikke får lappen vis du er med på en drive-bye og dreper 17personer men er du nødt til å ringe å få di til å skjekke dette før du kommer ned? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men hvis det er en dag man bare ikke kan møte opp for teorien, går det an å få den utsatt da? Teorien er drop-in Ikkje på alle veistasjonar. Veit at t.d. på Voss i Hordaland må du ringe og bestille time på forhånd! Så ville no ha sjekka med din næraste veistasjon først. man trenger ikke bestile time i bergen, jeg tok drop inn der... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg besto Med 2 feil. prøva var drit enkel. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg besto Med 2 feil. prøva var drit enkel. Grattis Ut å kjøre nå? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg besto Med 2 feil. prøva var drit enkel. Hvor mye las du? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Graturlerer! Kjør forsiktig! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg besto Med 2 feil. prøva var drit enkel. Grattis Ut å kjøre nå? jepp, skal ut å kjøre. Har ikke vært så mye hjemme i slutten av vinterferien, men nå blir det mye kjøring. Hvor mye las du? leste boka ordentlig 1 gang, så slurve leste jeg den 1 gang (leste det jeg var usikker på) Så tok jeg prøva på prove.no, dinside.no og teoritentamen.no takker for de andre gratulasjonene å Endret 24. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer:D Gleder meg som en unge til jeg kan ta den, du får kjøre Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 www.prove.no Er det stor forskjell på teorien fra klasse M til klasse A? Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Posta denne for ca 1 1/2 månde si og den er fremdeles oppe :O, jeg besto prøven med 4 feil første forsøk, leste 1 gang i boka og tok prøver på www.teoritentamen.no og www.prove.no Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg hadde bursdag i går og besto også teoriprøven:D Var ikke noe problem du må kunne tenke logiskt! Vis du tar prøven noen ganger på teoritentamen.no som nevt over er du omtrent garantert og klare den. Di 30kr som du betaler der er absolutt vært det;) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Grattis med lappen da, Kjør fint Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvordan kan man regne ut for eksempel Du kjører på grusvei i 15 km/t og får en bremselengde på 2 meter. Hva blir bremselengden i 45 km/t under de samme forhold? 1)6 meter 2)12 meter 3)15 meter 4)18 meter Jeg fant ut svaret var 4) 18 meter, med og feile en gang og rette dette opp, men jeg lurer på om sånne spm kommer på prøven og hvordan man regner det ut Må du kan å regne ut det der? Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk ikke sånne spørmsål på prøven hvertfall. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hvordan kan man regne ut for eksempel Du kjører på grusvei i 15 km/t og får en bremselengde på 2 meter. Hva blir bremselengden i 45 km/t under de samme forhold? 1)6 meter 2)12 meter 3)15 meter 4)18 meter Jeg fant ut svaret var 4) 18 meter, med og feile en gang og rette dette opp, men jeg lurer på om sånne spm kommer på prøven og hvordan man regner det ut Må du kan å regne ut det der? Når farten dobles, tredobles bremselengden Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hørt at Moped teorien er drit lett stemmer det? har selv tatt A1 og den var ikke veldig lett, men sto med 19 feil :O Kunne hatt opptil 25 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Mhm, moped lappen var ingen ting syns jeg. Men det er min mening, kommer vell ann på hvor smart du er. Men viss du klarer a1 så tror du klarer moped greia glatt Endret 28. mars 2008 av Sno Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mopedprøven var overaskende lett. Jeg hadde hørt fra venner og kjente at den var lett men trodde aldri at den var såå lett. Har en det grunnleggende i boken klarer man den lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå