Bone Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Heisann! Ikke hatt dette problemet før (akkurat formatert og reinstallert).. men, når jeg nå spiller av HD-filmer, så er lyden så SYKT lav.. men lyden er helt fin på "vanlige" .avi -filmer.. Jeg bruker: Media Player Classic CoreAVC Professional v1.6.0.0 AC3Filter v1.11 XviD v.1.1.3 Endret 15. januar 2008 av Bone Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 prøv og bruk VLC. det bruker jeg. funker fint. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Eller se om du finner noen innstillinger i AC3-codecen for volum. De er ofte stilt lavt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 prøv og bruk VLC. det bruker jeg. funker fint. Ikke helt det jeg lurte på .. Eller se om du finner noen innstillinger i AC3-codecen for volum. De er ofte stilt lavt. Ja, har sett der.. Men, bruker ikke "vanlige" filmer AC3-codecen, også (i MPC)? Takk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva er "vanlige" filmer? Avi filmer bruker sjelden ac3. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, "vanlige" filmer bruker vel mpeg-3 koding, gjør det ikke? AC3 styrer vel ikke det? Takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Okei folkens.. Nå har jeg fått det til.. Lastet ned en for gammel codec.. Vet ikke helt hvordan jeg har klart det, men.. Jeg hadde versjon 1.11, men jeg fant en nyere en på disken min, versjon 1.46, og nå fungerer det slik som det skal! Takker for hjelp! Og beklager bryderiet.. Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Takk, stod fast på denne sjæl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå