Gå til innhold

Velfortjent bombeangrep på Gahr Støre?

Anbefalte innlegg

Hotellet i Kabul hvor Jonas Gahr Støre oppholdt seg ble mandag angrepet:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2195598.ece

Gahr Støre løy med overlegg om muhammedtegningene i intervju på Al-Jazeera og Al-Arabya. Han satte derved en person i Norge som var redaktør i en liten avis i livsfare.

Det er usikkert om det var nærværet av Jonas Gahr Støre som var foranledning til angrepet. I så fall kan det være at hans løgner i arabiske media som er årsaken til angrepet?

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er usikkert om det var nærværet av Jonas Gahr Støre som var foranledning til angrepet. I så fall kan det være at hans løgner i arabiske media som er årsaken til angrepet?

Skulle Taliban ønske Støre (spesifikt) død fordi han sa at det bare var en mindre kristen avis som hadde trykket Mohammed-karikaturene, mens de i virkeligheten var trykket også av Dagbladet ( + en avis til? ) ?

Det høres utrolig søkt ut.

Lenke til kommentar

Måtte de som sto bak bombeangrepet bli jaktet ned av folk som vet hva de driver med. Sånt som det her kan ikke aksepteres.

Feige folk som med vilje og intensjoner sprenger og dreper uskyldige mennesker.

Burde holdt seg langt unna de dyra "der nede".

Lenke til kommentar
Skulle Taliban ønske Støre (spesifikt) død fordi han sa at det bare var en mindre kristen avis som hadde trykket Mohammed-karikaturene, mens de i virkeligheten var trykket også av Dagbladet ( + en avis til? ) ?

Det høres utrolig søkt ut.

Det kan være prinsippet som er viktig. Gahr Støre løy med overlegg for å manipulere arabere og han har vist seg å være en upålitelig person. Folk har blitt drept for mindre i denne regionen.

Lenke til kommentar
Nå rettferdiggjør ingen løgner vold, så det å si at det er velfortjent er ikke riktig i mine ører.

Jeg er mot dødsstraff og mot straff uten dom, men når drittsekken Gahr Støre skyver en småbarnfar forran seg uti minefeltet vil jeg se det som "poetic justice" om det var Gahr Støre som gikk på en smell.

Lenke til kommentar
Vedder på at noen kommer til å si "velfortjent fordi han er KOMMUNIST" eller no' i den dur.

Dine evne til å spå fremtiden og ikke minst komme med ensetningsinnlegg bidrar lite.

@trådstarter, så vidt jeg vet er det ikke dokumentert noe som helst som skulle tyde på at bombeangrepet og løgnene på Al-Jazeera (som jeg stiller meg meget kritisk til), så noen som helst kobling vil i beste fall være ren spekulasjon.

Lenke til kommentar
Det kan være prinsippet som er viktig. Gahr Støre løy med overlegg for å manipulere arabere og han har vist seg å være en upålitelig person. Folk har blitt drept for mindre i denne regionen.

Løy han for å manipulere arabere? Til å roe seg ned?

Hm.. Synes fortsatt det høres veldig søkt ut. Da Norge som eneste nasjon gikk inn for å støtte samlingsregjeringen mellom Hamas og Fatah var vel låten i pipa at Støre måtte være muslimenes beste venn, etc.

Denne bløffen om Mohammedkarikaturene tror jeg du blåser opp til noe helt urealistisk. Finnes vel knapt noen i Taliban som er klar over det engang.

Lenke til kommentar
Da Norge som eneste nasjon gikk inn for å støtte samlingsregjeringen mellom Hamas og Fatah var vel låten i pipa at Støre måtte være muslimenes beste venn, etc.

Situasjonen i Gaza er meget betent. Noen ser Hamas som quislinger, noen ser Fatah som quislinger og noen ser begge som quislinger om de prøver å samarbeide. Og så kommer enn popullistisk nordmann og prøver å slå mynt på situasjonen?

Selv Jagland kan si noe fornuftig av og til:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2178548.ece

Lenke til kommentar

Trist med dagbladets journalist. Uansett om Støre har løyet i arabisk media, rettferdigjør vold INGENTING!

Nå håper jeg Norge, USA (er forøvrig sterkt imot USA og krigen(e) i midtøsten) eller Storbrittania bomber Taliban til svarte H*****!. Her dreper de norske soldater og journalister, det må bare bli tatt affære.

Har aldri i mitt liv kommentert konfliktene i midtøsten, men nå er jeg reint forbanna!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal de ned der og irritere Taliban? Helt meningsløst.

Norge= Masse penger og store nasjonale selvbilder. ---> Taliban vinner tilslutt........

Det er bare å gi opp. ....

De er så mange og rekrutterer hele tiden fra store og fattige ungdomskull.

Bakom ligger krigsherrene og lurer.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...