ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvilken temp bør en wd disk ligge på og hvor skal man sette temp. måleren Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 0-60 grader tror jeg. Kan vel ikke sette den noe annet sted en på overflaten. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 noen hd'r har temp målere i seg. tempen kan du finne med og bruke speedfan, søk på google Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 har leitet, men min støtter ikke dette Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Moro at du har tatt bildet jeg brukte for å vise epsilon som avatar. De fleste "hardware monitor"-programmene har en funksjon for å vise temperatur. Min Barracuda IV ligger på ca 40 grader, uten vifter i kabinettet, og uten vannkjøling. Harddisken din må støtte såkalt S M A R T - rapportering. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg fikk sjokk når det viste seg at alle diskene mine hadde temp måler.. 3 disker.. 2 maxtor(en 120gb og en 60) + en 40 gig jeg ikke veit hvem som har produsert.. tempraturen lå på ca 30 grader, men så har jeg en vifte som blåser mot dem også.. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hoppsann! Bruk et lite program som kalles DTemp. Det måler temp på alle harddisker i kabinettet. Med unntak av de du bruker i raid. Har brukt det i lang tid. Knall program! Du finner det HER. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Problemet er bare det at WD diskene ikke har en integrert temperaturføler. Derfor fungerer ikke disse programmene til avlesning av temperaturen på disse diskene. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hoppsann! Bruk et lite program som kalles DTemp. Det måler temp på alle harddisker i kabinettet. Med unntak av de du bruker i raid. Har brukt det i lang tid. Knall program! Du finner det HER. har brukt det selv lenge, lurer på om noen har et godt tips om et program som måler temperaturen til harddisker koblet via firewire. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Moro at du har tatt bildet jeg brukte for å vise epsilon som avatar. De fleste "hardware monitor"-programmene har en funksjon for å vise temperatur. Min Barracuda IV ligger på ca 40 grader, uten vifter i kabinettet, og uten vannkjøling. Harddisken din må støtte såkalt S M A R T - rapportering. Ja, jeg ville bare ha en avartar ofg den så litt kul ut. Hardiskene støtter smart, men de har ikke temp målere som sagt, har prøvd dtemp og speedfan og er ganske sikker på at den ikke har integrert temp, måler. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Problemet er bare det at WD diskene ikke har en integrert temperaturføler. Derfor fungerer ikke disse programmene til avlesning av temperaturen på disse diskene. er det ikke mulig å få temp-måling på disse via software med andre ord? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Problemet er bare det at WD diskene ikke har en integrert temperaturføler. Derfor fungerer ikke disse programmene til avlesning av temperaturen på disse diskene. er det ikke mulig å få temp-måling på disse via software med andre ord? jupp Lenke til kommentar
voktern Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Når du svir deg på fingern er det vel på tide med en eller annen form for kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå