Gå til innhold

Når kommer Casio EXILIM Card EX-S10 i norske butikkhyller?

Anbefalte innlegg

Hei.

Viser til artikkel på akam.no av 7.jan.2008, se selv http://www.akam.no/artikler/nye_elegante_k...fra_casio/47077.

Altså kommer et helt nytt kamera i Casio Exilim Card serien, og dette vekker min store interesse. Kameratet sies å være det minste 10MP kameraet i verden, det er 94,2 mm bredt, 54,6 mm høyt og 15,0 mm tynt (13,8 mm på det tynneste). Men det artikkelen ikke sier noe om er når disse kameraene blir å se i norske butikker??

Noen som vet når dette blir mulig å få tak i, og gjerne hva slags pris dette kommer til å ligge på??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse ultratynne kameraene har stort sett ganske dårlig bildekvalitet. Jo tynnere et kamera er, jo mer kompromisser må man godta for å få det så tynt. Man får ikke laget god optikk når kameraet skal være så tynt.

Casios tidligere kamera av samme serie/tykkelse, har fått relativt råtten kritikk.

Lenke til kommentar

Nå er det vel kanskje litt tidlig å slakte kameraet før det allerede har møtt markedet. Men jeg er selvfølgelig klar over at det kan gå på bekostning av bildekvaliteten at kameraet blir så lite.

Har også vurdert å gå opp i pris, og satse på det noe dyrere kameraet EX-Z200, som også har CCD bildestabilisator. Men problemet igjen er at disse heller ikke er sluppet ut på markedet. Ingen som kjenner til noe om når man kan forvente disse i butikkhyllene???

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har også vurdert å gå opp i pris, og satse på det noe dyrere kameraet EX-Z200, som også har CCD bildestabilisator. Men problemet igjen er at disse heller ikke er sluppet ut på markedet. Ingen som kjenner til noe om når man kan forvente disse i butikkhyllene???

EX-Z200 er på vei inn på lager rundtomkring nå, bare sjekk prisguiden. Men jeg skulle gjerne lest noen reviews eller sett noen faktiske bilder tatt med kameraet. Noen som har funnet noe mer håndfast enn bare pressemeldinger og nyheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...