Gå til innhold

Hva vil dette fra B&H koste meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-q5ES5fDk

875 dollar er 4 620 kr på dags dato, men du må også legge til 25% moms.

Altså blir det 5775. Evt også et tollgebyr på 200 kr.

Andreas

Lenke til kommentar
875 dollar er 4 620 kr på dags dato, men du må også legge til 25% moms.

Altså blir det 5775. Evt også et tollgebyr på 200 kr.

Andreas

Og det er det? Hot diggity! Stor forskjell fra hvis jeg skulle kjøpt det på f. eks FotoVideo! :D

Lenke til kommentar

Du kan jo spørre om de er villige til å sette ned vareverdien, men det er mange firma blandt annet fra USA som ikke vil risikere flere år i buret for dokumentfalsk. Uansett lov å prøve :)

Når jeg bestiller varer fra utlandet bruker jeg nesten utelukkende EMS som fraktalternativ. Da er tollgebyret inkludert i porto.

Lenke til kommentar
Du kan jo spørre om de er villige til å sette ned vareverdien, men det er mange firma blandt annet fra USA som ikke vil risikere flere år i buret for dokumentfalsk. Uansett lov å prøve :)

BH er en seriøs butikk, og de vil garantert ikke være med på svindel!

Lenke til kommentar

Når jeg bestiller varer fra utlandet bruker jeg nesten utelukkende EMS som fraktalternativ. Da er tollgebyret inkludert i porto.

Hvis du mener det er mange som ikke vil risikere det tror jeg neppe en såpass stor butikk som B&H tar sjangsen :p

Uansett sparer jeg så mye, 4-5000, så jeg kommer nok ikke til å gjøre det :)

EDIT: Er det noen som forresten vet om det oppsettet med pocketwizard og sb-800 vil fungere med min sb-600? jeg går ut i fra det men.

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...