Gå til innhold

Horror Classics: 50 MoviePack

olejo123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du kan finne 3-4 gode filmer på dem er det jo et greit kjøp mtp pris. Da blir de 40+ andre filmene for bonus å regne.

Men med tanke på antallet filmer (noen av dem gode) kombinert med prisen, vel jeg tro at det er en viss fare for at bildekvaliteten ikke er på topp.

Lenke til kommentar

Bildekavliteten er IKKE på topp, jeg har "Sci-Fi" og "Horror"-boksene i den samlingen. Det skal og finnes "Mystery" og "Western" og en 4-5 andre samlinger også. Er greit å ha de dagene du ikke har noe å se, men samlingene hører innunder impulskjøp, ikke noe som man kan kalle et nevneverdig tilskudd til en filmsamling.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Av de 50 har jeg sett 5 filmer:

Night of the Living Dead

The Phantom of the Opera

Nosferatu

The House on Haunted Hill

The Last Man on Earth

Disse er alle veldig gode, og verdt pengene i seg selv. Absolutt et godt kjøp om du er interessert i gammel horror.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Alle filmene i de pakkene tilhører public domain, og kan bli funnet gratis og lovlig rundt på internett (f.eks. Archive.org) :)

Dessuten må det sies at det er grusom bilde-/lydkvalitet på alt som er i boksene.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Alle filmene i de pakkene tilhører public domain, og kan bli funnet gratis og lovlig rundt på internett (f.eks. Archive.org) :)

Dessuten må det sies at det er grusom bilde-/lydkvalitet på alt som er i boksene.

Det var det jeg også trodde, men det stemmer ikke helt. Noen er "Public Domain" ja, men ikke alle.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Tror jeg skal kjøpe DENNE

Ser at den inneholder kjente som Bruce Lee og Jackie Chan. Er denne verdt noe. Vil ps3'en min kjøre Ntsc format forresten?

Ingen som vet? Elsker material arts filmer, men vet ikke om jeg gidder og kaste bort penger på filmer som er alt for urealistiske og sånt. Noen som vet om en anmeldelse eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Ingen som vet? Elsker material arts filmer, men vet ikke om jeg gidder og kaste bort penger på filmer som er alt for urealistiske og sånt. Noen som vet om en anmeldelse eller noe sånt?

Nå snakker vi 50 filmer her (4223 minutter!). Så sjangsen for at du finner noe du liker er vel ganske stor. Du bør vel kanskje ikke ha alt for store forventninger til hver enkelt film though.

Her kan du jo finne et par anmeldelser (lenger ned på siden). Det ser ut til at det finnes noen godbiter ihvertfall ;)

Endret av Badering
Lenke til kommentar
Noen av titlene vil ha en nærmest dekorativ effekt i en eller annen hylle, verd prisen i seg selv:

The Brain That Wouldn’t Die

Atom Age Vampire

og ikke minst

The Bell From Hell

Nå er det jo ikke sånn at du får egne dvd-cover for hver enkelt film. Hver boks er på tilsammen 12 disker, så det sier seg selv at alt ikke er i helt tipp topp lyd- og bilde-kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Nå snakker vi 50 filmer her (4223 minutter!). Så sjangsen for at du finner noe du liker er vel ganske stor. Du bør vel kanskje ikke ha alt for store forventninger til hver enkelt film though.

Her kan du jo finne et par anmeldelser (lenger ned på siden). Det ser ut til at det finnes noen godbiter ihvertfall ;)

Jeg har flere av de boksene, og hvis dere liker kvalitetsfilmer er dette virkelig ikke noe å satse på. Printene som er brukt er så dårlige at selv om filmen i bunn og grunn er god, kan du ende opp med å hate den. Det er for eksempel ingen vits i å kaste bort førstevisningen sin av en film som Sony Shibas Street Fighter ved å se versjonen som følger med en av de boksene der. Dessuten er det få hvis noen gode filmer i de forskjellige boksene. :)

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...