HMJensen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. Har etter lange og mange diskusjoner med fruen fått, lov til å kjøpe meg ny PC. Maskina vil bli brukt primært til spill. PC-en skal stå i stua så støynivå er ikke helt urelevant, mao den skal ikke høres ut som en flymaskin hver gang den brukes. Trenger ikke skjerm i første omgang, det kjøper jeg om en måneds tid. Har tenkt på dette byggesettet ifra MPX: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87107 Noen innvendinger mot dette? PS! Budsjettet mitt kan strekke seg til 12k, men da må jeg utsette skjerm-kjøpet enda litt lenger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 tja.. så ikke så ille ut den der... men er litt sånn "hva skal man med den 250gb disken?" kjekk å ha OS på men da ville jeg helle ha hatt en raptor disk eller bare laget en partisjon på disken til OSet... og 4gig ram har man bare nytte av ved 64bit os, så har jo ikke bruk for det hvis du skal sette inn et på 32... skal pcen brukes til klokking ville jeg også heller ha hatt EVGA nForce 680i vers a1, siden dette er det eneste 680i kortet som har fikset problemene med klokking av quad, eller er 680 noe gammelt så da vil jo 780i være en mulighet... den har også støtte for 45nm cpuer og pcix16 2.0 så personlig hadde jeg tatt og kjøpt løse deler og satt de sammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå