Gå til innhold

oppringt av 62700810 (Siza AS)

Anbefalte innlegg

Hei

har blitt oppringt av dette nummeret flere ganger nå og når jeg svarer så er det ingen som sier noe.

nummeret tilhører et selskap som heter Siza AS

noen andre som har blitt ringt av samme nummer/samme firma?

vurderer å sende klage på dette firma.

mvh kenneth

Endret av Exiztzor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Hei

har blitt oppringt av dette nummeret flere ganger nå og når jeg svarer så er det ingen som sier noe.

mvh kenneth

Jepp. Ble oppringt i dag/kveld. Samme erfaring: Ingen som svarer. Meget irriterende

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

mvh kenneth

Jepp. Ble oppringt i dag/kveld. Samme erfaring: Ingen som svarer. Meget irriterende

Ble oppringt mandag kveld, i fylla. De solgte forsikring for "Norsk Trygghetsforsikring". Finner ikke noe slikt selskap noe sted på nettet. Skjelte de ut etter noter og sa de burde skaffe seg trygghetsforsikring selv. Har alltid vært reservert mot selgere.

Søkte opp 62700810 på Telefonkatalogen. Da kommer Siza AS opp, med et annet nummer (62597187). Når jeg ringte opp der for å skjelle de ut igjen var det tydeligvis sjefen jeg etterhvert fikk snakke med. Han ble ganske spak etterhvert hehe.

Men innså nå i kveld at jeg trolig ikke har vært reservert mot reklame de siste dagene (porterte fra Netcom til Chess i forrige uke). Uansett er det bare å synge løs, så kan man være ganske sikker på at de sletter dere fra listene sine.

Lenke til kommentar

Det har ingenting å si om du porterer nummer, bytter nummer eller flytter på deg. Hvis du er riktig reservert i Brønnøysundregisteret mot telefonsalg, skal de ikke ringe deg. Det er hauger av år siden man reserverte enkeltnumre mot telefonsalg. Det er deg som person du reserverer, uansett hvilket telefonnummer du har eller skulle få i fremtiden.

https://w2.brreg.no/reservasjon/index.jsp

Lenke til kommentar

Endel telefonsalgfirmaer benytter vistnok automatisk oppringning der de ringer f.eks 5 personer samtidig, og første som tar den snakker de med, de andre blir det lagt på til... Irriterende for de som blir oppringt og endel eldre som blir engstelige når tlf ringer og ingen sier noe i andre enden når de endelig har dyttet rulatoren over stuegulvet!

Liker ikke denne formen for salg jeg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå heter de plutselig Bodø Forsikringssenter , driver å ringer meg i ett sett. Jeg skal sende ett brev til de (jeg har vært reservert i mange år) da har de vel 14 dager å svare på , gjør de ikke det , blir det klaging.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...