Bone Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heisann! Har noen maskiner i et netverk, men på den ene PCen må jeg skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang.. Jeg kan velge å huke av for at den skal huske det, men dette fungerer bare til neste reboot.. Så, finnes det noen mulighet for å slippe å skrive inn dette for hver gang? Takker Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kan alltids "Koble til nettverksstasjon". Du finner den bl.a. under Værktøy i explorer.exe. Les alternativene i den boksen så ser du mulighetene dine. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jo, takk, det er vel en mulighet! Men, jeg har flere partisjoner på den andre PCen, og hadde heller ikke så lyst til å "rote til" med så mange stasjonsbokstaver her, men det hadde jo gått an å gjøre dette med de 'mest viktigste'. Men, er det ikke muligheter for å permanent huske passord til en annen PC i nettverket? Takk igjen! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det skal jo i utgangspunktet bli husket når du krysser av for det. Du har ingen programmer som sletter det ved reboot? CCLeaner for eksempel? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Det blir bare husket til jeg rebooter, og nei, jeg har ingen spesielle programmer installert.. Så, det er meningen at det SKAL huskes, selv etter restart? Nå har jeg akkurat formatert på nytt, så er det ikke noe spesielt som ligger her heller.. det var slik før jeg formaterte også, ..det har alltid vært sånn! hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå