exzEt Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. Dette er virkelig noe som har plaget meg over lengere tid, men nå i det siste har hyppigheten på problemet økt kraftig. Problemet er det at datamaskinen plutselig låser seg, kan ikke røre mus, tastatur eller no lignende. alt står fryst. etter ca 15 sekunder, får jeg blåskjerm, med melding om at feilen muligens kan være noe nytt hardware som er blitt instalert i nyere tid feil. Jeg har da ikke instalert noe nytt hardware, på værtfall 6 måneder. Datadelene er sikkert snart 1.5-2 år gammel som sitter i dataen. Noen som kanskje i farten klarer og se problemet? Jeg klarer værtfall ikke det : / Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Gjetter på at det er støv og voksende hybelkaniner som stortrives inne i PC-en din. Ta lokket av og ta støvsugeren fatt. Men vær ytterst forsiktig. Bruk munnstykke av plastikk, unngå direkte kontakt med komponentene og hold hånden din på kabinettet. Husk å skru av strømmen først da (helt av). Endret 14. januar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 IKKKKKKKKKKKKKKKKKKKE bruk støvsuger for all f***s del! Bruk luftblåser, enten kompressor eller luft på boks som fåes kjøpt hos fotoforretninger! Lenke til kommentar
exzEt Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Støvsuger datan hyppigt. problemet har roet seg litt. opplever ikke de samme feilene lengere. pussigt : ( Har ikke gjort noen forandringer heller Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mulig begynnende deffekt strømforsyning. Test gjerne rammen med Memtest86 over natta. Fungerer ikke det er en mulig reinstallasjon av windows det som må til. Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 se på hovedkortet etter dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå