Gå til innhold

Det blir en AoC OpenBeta etterhvert... Men 2 classer kan være borte...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ganske bra skrevet post, men til dels unødvendig, siden spillet er i beta. Mye av det som står der må tas med en tønne salt, da mye kan endres før lansering. Er mulig at det er ekstra restriksjoner i beta'en, som de usynlige veggene, for å få beta testerene til å test ut de områdene og funksjonene som de ønsker å få tilbakemeldinger på.

Men det jeg kan si er at hvis det hadde vært en endelig omtale av ett ferdig spill, så blir det en stor ripe i lakken til Funcom, for det meste av spillbarheten fikk slakt, mens det kun var "ear and eye candy" som fikk skryt.

 

Men det er enda 2 månder igjenn til lansering, så det gjelder å ta frem den berømte tålmodighetskremen og vente til man får testet spillet selv, eller lester de første omtalene/testene.

 

@Rons0: Sjekk post nr 13 i denne tråden ;)

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Høres bra ut. Har du en link til filmen?

 

 

Jeg tror ikke vi svarer på dette pga NDA regler, og jeg mener ingen andre bør gjøre det heller. Den filmen finner du for eget arbeid.

Finner jo en hel bunch gameplay vids på **************, hva er problemet?

 

*********** sletter faktisk de filmene, og jeg mener vi ikke bør oppfordre til å motarbeide et selskap som jobber hardt for å holde kortene samlet når useriøse Beta videoer vises, som IKKE representerer spillet fra sin beste side.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En ganske bra skrevet post, men til dels unødvendig, siden spillet er i beta. Mye av det som står der må tas med en tønne salt, da mye kan endres før lansering. Er mulig at det er ekstra restriksjoner i beta'en, som de usynlige veggene, for å få beta testerene til å test ut de områdene og funksjonene som de ønsker å få tilbakemeldinger på.

Men det jeg kan si er at hvis det hadde vært en endelig omtale av ett ferdig spill, så blir det en stor ripe i lakken til Funcom, for det meste av spillbarheten fikk slakt, mens det kun var "ear and eye candy" som fikk skryt.

 

Men det er enda 2 månder igjenn til lansering, så det gjelder å ta frem den berømte tålmodighetskremen og vente til man får testet spillet selv, eller lester de første omtalene/testene.

 

@Rons0: Sjekk post nr 13 i denne tråden ;)

 

Vi er 2 måneder unna lanseringen og det meste som ble skrevet der er virkelige STORE ting som må fikses. Har ingen tro på at de rekker dette her, tror Funcom har tatt seg vann over hodet på dette prosjektet. På denne tiden skulle de hatt ett meget funksjonelt spill noe de tydeligvis ikke har.

Lenke til kommentar
En ganske bra skrevet post, men til dels unødvendig, siden spillet er i beta. Mye av det som står der må tas med en tønne salt, da mye kan endres før lansering. Er mulig at det er ekstra restriksjoner i beta'en, som de usynlige veggene, for å få beta testerene til å test ut de områdene og funksjonene som de ønsker å få tilbakemeldinger på.

Men det jeg kan si er at hvis det hadde vært en endelig omtale av ett ferdig spill, så blir det en stor ripe i lakken til Funcom, for det meste av spillbarheten fikk slakt, mens det kun var "ear and eye candy" som fikk skryt.

 

Men det er enda 2 månder igjenn til lansering, så det gjelder å ta frem den berømte tålmodighetskremen og vente til man får testet spillet selv, eller lester de første omtalene/testene.

 

@Rons0: Sjekk post nr 13 i denne tråden ;)

 

Vi er 2 måneder unna lanseringen og det meste som ble skrevet der er virkelige STORE ting som må fikses. Har ingen tro på at de rekker dette her, tror Funcom har tatt seg vann over hodet på dette prosjektet. På denne tiden skulle de hatt ett meget funksjonelt spill noe de tydeligvis ikke har.

 

det er 4 måneder. Og det meste han klagde på var ting det utelukkende har fått ros fra resten av testerne og pressen, så var litt rart.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
En ganske bra skrevet post, men til dels unødvendig, siden spillet er i beta. Mye av det som står der må tas med en tønne salt, da mye kan endres før lansering. Er mulig at det er ekstra restriksjoner i beta'en, som de usynlige veggene, for å få beta testerene til å test ut de områdene og funksjonene som de ønsker å få tilbakemeldinger på.

Men det jeg kan si er at hvis det hadde vært en endelig omtale av ett ferdig spill, så blir det en stor ripe i lakken til Funcom, for det meste av spillbarheten fikk slakt, mens det kun var "ear and eye candy" som fikk skryt.

 

Men det er enda 2 månder igjenn til lansering, så det gjelder å ta frem den berømte tålmodighetskremen og vente til man får testet spillet selv, eller lester de første omtalene/testene.

 

@Rons0: Sjekk post nr 13 i denne tråden ;)

 

Vi er 2 måneder unna lanseringen og det meste som ble skrevet der er virkelige STORE ting som må fikses. Har ingen tro på at de rekker dette her, tror Funcom har tatt seg vann over hodet på dette prosjektet. På denne tiden skulle de hatt ett meget funksjonelt spill noe de tydeligvis ikke har.

 

Er det 2 måneder til 20. mai? Jøss som tiden flyr...

Lenke til kommentar

Er jo ikke mye "open BETA" om du må være betalende registret hos FilePlanet eller noe for å komme inn :thumbdown:

Hadde aldri betalt noe som helst til en side som FilePlanet uansett..

 

 

Jeg har ikke vært heldig å bli tatt ut til Closed BETA, så håper inderlig jeg får kommet inn litt i Open BETA,

selv om det sikkert kan bli et lagg kaos deluxe, som de fleste Open BETAer er.

 

Skulle gjerne fått prøvd det litt ut, for å skaffe meg et lite bilde av spillet før jeg eventuelt går til innkjøp av det :)

Har lengtet etter et godt MMO-spill etter mine glans dager i World of Warcraft, men ingen spill har klart å nå helt opp :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...