eXa Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Stacker:Black&White (kommer litt tekst her og) Endret 14. januar 2008 av eXa Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 På god tid med en stacker mod her på forumet. Lykke til! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har fått meg en sponsor og gitt PS.NO Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Blir bra dette Hva sponser PS deg med da? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det kommer helt ann på hva jeg skal ha gitt. Det blir nok noe hardware når tiden er inne for å kjøpe inn det. Fikk noe småtteri fra petras tech shop. litt til den gamle maskinen, litt til pappas maskin og litt til den nye... Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Detta blir bra. Skal følge med å lære litt av deg tror jeg. Lurer på vannkjøling en dag jeg også. Du aner vel ikke hvor mye petrastechshop.com tar i frakt til norge vel? Prøver å finne ett sted jeg kan presse ned prisen på alt jeg trenger til vannkjøling, håpet er under 700-800 kr. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det kommer helt ann på størrelsevekta på pakka. Vil anbefale og bruke litt ekstra med en gang på vannkjling istede for bare å velge det billigste. Velger du gode deler kan di være med på mange hardware oppgraderinger så det blir billigere i lengden... Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er sant, godt tips! Vel, det får bli i fremtiden da, har kjøpt stylingkit til bilen, og må uansett oppdater hardware før jeg går til skrittet å kjøpe vannkjøling. Men må gjøre det en gang, finnes på ''have to do-list''. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Nye deler så en liten uppdate med biler av di Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Lagt ut noen bilder til av det lille jeg har gjort med nipler, fillport og kjøleribba på pumpa Lenke til kommentar
eXa Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 liten oppdatering med blider slik kabinettet er nå... Lenke til kommentar
heanriik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvordan lagde du hardiskfestene? hvor kjøpte du delene? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg klippet og knakk platene selv på min forrige jobb. Så det er ingen deler å kjøpe noen plass... Edit: Vel bortsett fra den gråe plata med tilhørende gummioppheng. Det er tatt fra 4in3 modulen som fulgte med kabinettet. Endret 8. juni 2008 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå