Balleknekkern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Er på jakt etter ny mus å lurer på om jeg skal velge razer sin deathadder eller razer lachesis? er "low-sense gamer" Endret 14. januar 2008 av magbo Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg trenger og samme svar, og jeg har små hender. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har en deathadder selv, er kjempe fornøyd. Formen sitter godt i mine hender, jeg har ganske små. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 I dette tilfellet skal man ikke henge seg opp i "spesifikasjoner", men passformen til musa. Har selv prøvd "Deathadder" og må si at jeg er imponert over hvor god den er. Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis du er "low sense" gamer skal deathadder være et bra valg for deg siden det skal mye til før sensoren "leser" feil. Selv har jeg aldri prøvd en deathadder men ifølge det jeg har lest her, og på andre sider så skal den være ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå