G-Man™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 http://www.gamer.no/artikler/bond-klassiker_til_live/47196 Ser ut til at Goldeneye ikke kommer til Wii Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det står jo at de jobber med å få det til Virtual Console også. Så det er godt mulig GoldenEye kommer til wii Les teksten ordentlig så slipper du å bekymre deg unødvendig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Foreløpig skal sperren ligge i mellom forhandlingene imellom Nintendo Og Microsft. Håper spillet blir tilgjengelig på begge platformer, men kanskje mest på Xbox 360 da man da visstnok får muligheter får å spille online,noe som hadde vert fantastisk om det skulle stemme. Men ja takk til begge platformer. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Leste det med at det var forhandlinger, men Microsoft tror jeg stiller høyere på denne saken... Men har jo alt spillet på N64, så vet egentlig ikke hva jeg skal med det til VC. bedre med original N64 kontroll uansett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja eg vil nødig se for meg åssen det er å sitte timevis med classic kontrollen, den er fæl i lengden syns eg. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Leste det med at det var forhandlinger, men Microsoft tror jeg stiller høyere på denne saken... Men har jo alt spillet på N64, så vet egentlig ikke hva jeg skal med det til VC. bedre med original N64 kontroll uansett Det er vel derfor Nintendo ifølge ryktene blokkerer avtalen. Det at de får gi ut originalen på VC mot at XBLA får oppdatert versjon med online, gjør at Microsoft ser klart best ut. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Om spillet blir gitt ut på XBLA så krysser jeg fingrene for at det ikke blir FOR oppdatert ... jeg vil ha det så tro til originalen som mulig. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Man kan da spille spillene på GC kontroller isteden for virtual console kontrollene? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja det skal gå det, bruker selv GC hånkontroller på dem GameCube spillene jeg beholdte etter jeg solgte GameCuben Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja det skal gå det, bruker selv GC hånkontroller på dem GameCube spillene jeg beholdte etter jeg solgte GameCuben Gamecube spillene kan du bare bruke med gamecube kontrollen da uansett, classic kontrolleren kan bare bruke til spillene som blir lastet ned på VC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Er noen wii-spill som støtter classic kontrolleren også... Endret 16. januar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Teit hvis de ikke klarer å bli enige, dette må vel bare bli win-win selv om det kommer til begge platformene. Goldeneye ville jo neppe ha solgt noen ekstra konsoller for hverken den ene eller andre part selv om det var eksklusivt, IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå