xersess Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Left Brain vs Right brain klikk her synes denne var litt interessang. Når eg ser på den går dama i med klokken, snur eg hauet opp ned så bytter ho retning. hvilken vei går dama for deg? skjølv trur eg noke av teksten som står i linken er bull-shit, men fortsatt synes eg denne var ganske utrolig PS:Håper den ikkje finnes i noken anna tråd. prøvde å søke. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den der er stilig. Jeg kan få den til å gå akkurat den veien jeg vil. Eller en halv turn til venstre, og så bytte igjen.. Kan få den til å bytte mellom halve omdreininger hele tiden også. Klarer det ikke helt med en gang riktignok, må "trene" meg et halvt/ett minutt først Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Meiner det står at det ikkje er mulig, men vist faen er det mulig edit, jo det går vist står det. Endret 14. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) noken som synes dei passer til left brain eller right brain funksjonene? er ikkje heilt enig med det som står der.. (er right brain skjølv) Endret 14. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis du regner eller snakker så er det ganske lett å få den til å bytte retning. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje ikke så lett å søke fram til den, men denne tråden finnes allerede her: Hvilken vei snur dama seg Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 nei, det var ikkje lett. jaja. da kan tråden stenges Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fokuser på skyggen så kan du endre rotasjonen som du måtte ønske. Har intrykk av at de fleste opfatter at den spinner med klokken ved første øyenkast, stemmer det? Slik var det ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 OMFG det var nesten helt sykt, nå fikk jeg det til, plutselig endret hun retning, men til slutt ble jeg så forvirra at jeg nå nesten ikke er sikker på hvilken retning hun beveger seg i lenger:P ..shit.. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Blir for dumt når jeg kan bestemme selv hvilken vei jeg vil at hun skal snurre. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nesten litt rart, men hver gang jeg ser på henne nå, snurrer hun alltid mot klokka, noe hun ikke gjorde i stad. Kan seff få henne andre veien, men begynner å lure på om jeg har begynnt å tenke mer med andre delen av hjernen Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hun snurer mot høyre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Med klokken. Helt umulig for meg å få hun til å spinne noen annen vei. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 HJÆÆÆLP!! Ho snudde plutselig, og nå er jeg stuck på venstresiden.. Jeg vil ikke være en nerd Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stenges da det allerede finnes en tråd om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg